.

Mamselamsen

tisdag, juli 22, 2008

Innan jag ska iväg.

Ett ovanligt regnigt Stockholm..... ösregnigt!

Igår en massa lärande hur jobbet ska gå till..... har massor med manualer och grejor med mig hem. Så pass mycket att jag skippade att köpa nya tofflor.... köpte istället en ny väska... en gigantisk sak... typ portfölj. Askalas-snygg!

Vi hade tänkt att sticka på "Allsång på Skansen" ikväll, men i och med att vädret är så galet osäkert, struntar vi i det. Tydligen ska vi till Hermans eller nått. Jag vet inte... hänger bara på.

Vad händer mer?

Millan ska provjobba i eftermiddag, på ett drömjobb (förutom musiken). Jag vågar inte berätta än vad det är... inte förrän hon har fått grönt ljus. Så nu håller hela familjen tummarna på att hon får jobbet..... för hon vill verkligen ha det... och kommer att ge allt där.

Nä... borsta tänderna nu!

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Nämen hörrö, nya tofflor måste du faktiskt ha ...

9:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... jag plockar fram ett par gamla... inga är så illa åtgpngna som de rosa.

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka