.

Mamselamsen

söndag, juni 15, 2008

Nä, nu ska jag försöka att lägga ner att vara politisk... och sluta sparka till höger och vänster.

Nu ska jag bli en sån där go´, rar och medgörlig medborgare som bara skriver om kläder, märken och sånna där viktiga grejor.
Out
-Guldflats med ploppar... väl ingångna. Märke: g.wiz... tror jag. Det är så vansinnigt insvettade, så bokstäverna har flutit ut... liksom.
- Svarta byxor, nytvättade men ändå med 52496 vita katthår på... från Lindex.
- Top från... ? Tja, det kan Ni alltid fundera på.... det är en hund i siluett på den rosa bussen på sidan.
- Trosor.... samma märke som topen.
- BH? En rejält urtvättad sak från..... Lindex... förståss!
- Vigselring och en annan ring..... och ett gäng halsband.
- Och så förståss... min diafragma. Märke: Gervide.

Magtryckaren har fått semester över sommaren och ligger instuvad i någon garderob.

Over and out/Mamselamsen, samhällstillvänd. :-)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Haha du är rolig!

11:40 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hittade hit av en slump en gång och tittar hit lite då och då. Tycker om din blogg, den är helskön. Man blir på gott humör!

12:40 em  
Blogger Cicki tycker...

Va, har de katthår på Lindex. Inte underligt att man har ludna kläder då......:-)

12:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Sanningsenlig! :-)

Jasmine: Man tackar!

Cicki: Ibland undrar jag... jag hinner inte mer än innanför dörren så är kläderna ludna.

9:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka