.

Mamselamsen

lördag, maj 24, 2008

Nu jävlar måste något hända.

Jag har suttit så kolossalt mycket vid datorn de sista månaderna och det har satt sig på ryggen. Varje morgon när jag vaknar och ställer mig framför spegeln är jag alldeles rak från fötterna och upp till höfterna... sen viker allt av till vänster. Min ryggrad är vänstervriden.

Jag har skitont i ryggen och det onda beror på masken som grasserar i min kropp.

Latmasken!

På måndag måste jag ta tag i den där jäkla masken... den ska bort! Ett månadskort på Nautilus och simhallen ska inköpas. Och dagliga powerwalks.

Det är synd och skam att jag har misskött min kropp så förbaskat de sista månaderna... och självklart börjar den högljutt protestera.



Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag har kort på Nautilus i Norrköping!! Rackarns bra, faktiskt! Lycka till!

11:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka