.

Mamselamsen

fredag, maj 23, 2008

Husvisning och hustittning.

Visning här idag igen, så då passade vi på att åka iväg och kolla in en villa som är lite intressant.

Vi åkte och vi åkte...
Smland2
... och vi åkte.... rakt in i urskogen...
Smland
...för att hitta naturen med fågelkvitter som nästan gjorde mig lomhörd.
Smland3
Och vem skull inte vilja bo i de här omgivningarna? Svampskogen väntar precis utanför tomtgränsen.
Smland4
Vi ska fundera innan/om vi lägger ett bud. Det är ju trots allt en hel del att göra på själva huset... framför allt fönsterna mot söder.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Vad härligt det ser ut. Och det där med svampskog inpå knutarna kan ju göra en stadsbo rent av avundsjuk.

4:35 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Tänker ni flytta ut i skogen??? Eller är det ett fritidshus?
Ser i vilket fall som helst fint ut. :-)
Ha en skön fredag!

4:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cicki: Det förstår jag. Fast än har vi inte bestämt någonting.

LG: Vi kanske flyttar.... permanent! Fast som jag skrev ovan; Inget är bestämt. Men det skulle vara gott att flytta ut på landet igen... lantisar som vi båda är från början. Och när jag snackar landet... då menar jag rakt ut i "spenaten".

6:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Då blir ni berorende av bilen.

d[-_-]b

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka