.

Mamselamsen

torsdag, maj 22, 2008

Håll i hatten.

Här kommer det att skaka idag. De ska spränga järnet tvärs över gatan.

Igår var det en besiktningsman här, för att kolla om det fanns några sprickor i huset. Idag... för en timme sedan, skulle det kommit en sotare och kollat alla kakelugnarna... men han har inte dykt upp än. Det vill till att han skyndar sig, för jag ser att de laddar nu.

Och en annan sak. Är det bara jag som har känslan av att det är fredag idag?

Over and out/Mamselamsen.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nepp inte ensam om det..

Hela dagen igår var jag bombis på att det var torsdag och blev faktiskt riktigt sur när jag kollade i programtablån över att ingen kanal sände schlager-semin Hahahahaha
Och blev ännu surare när Glassbilen inte dök upp som den SKA göra på torsdagar..

Hahahaha jag var riktigt grinig på riktigt...


Håll i hatten..Vad spränger de för??

KramKram

12:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag missbrukar ordet riktigt också ser jag :)

Dessutom på tal om att missa en dag..så skrev jag tom ett inlägg igår om hur tråkigt det var att det bara var onsdag...Hahahhaha

Min hjärna befinner sej på annan plats helt klart

12:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

De ska bygga en gång under järnvägen.

1:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Inte helt fel att ha flera fredagar i veckan - tänk alla lördagar och söndagar som kommer efter.
/T ss

2:10 em  
Blogger Cicki tycker...

Vad lustigt. Jag har också haft fredag hela dagen idag. Trots att jag har vattengympa på torsdagar och varit helt på det klara med att jag snart ska gå dit. Får man ett glas fredagsrödvin även på torsdagen vid sådana här tillfällen?

3:44 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka