.

Mamselamsen

fredag, maj 23, 2008

Melodifestivalsuttagning igår.

Jag bänkade mig med kaffe och tänkte att här ska det lyssnas och tittas. Men redan efter fem låtar övergav jag TV:n och började greja med annat. Jag hörde allt i bakgrunden och förvånades... fast kanske inte... över hur mycket gräslig musik det finns som sjungs med falska toner.

Eller är det bara jag som är överkänslig och petig?

Och som den "ballad-sucker" jag är, blev jag besviken över att inte Ungern gick vidare,

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nä,inte bara du. Jag tyckte det var FÖRSKRÄCKLIGT ibland!!

3:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... så det är med skräckblandad glädje som jag bänkar mig på lördag. För det är väl då det hela går qav stapeln... eller?

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja. PÅ lördag är det. Tre hela timmar av skräckblandad förtjusning! Ha det gott!

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka