.

Mamselamsen

torsdag, maj 22, 2008

Det är väldigt inne att fota sina "fikor".

Och jag är ju galet inne, så här kommer dagens skörd av fika. Inte så hippt, då jag tycker att latte är rätt äckligt. (Och som man kan se på muggarna, är det fler caféer i stan som kör med IKEAS 5-kronors muggar)

Fiket på torget.
Fika1
Gamla "Mamsans mums och mat", som nu för tiden heter Staffans kök.
Fika 2
Och vårt eget fik hemma på balkongen.
Fika 3
Och vill det sig riktigt väl, hinner vi nog fasen fika ett par tre gånger till idag.
För fika är en absolut nödvändighet om man ska tillhöra det "vackra folket"... och det måste man.. juh! :-)

Over and out/Mamselamsen, hipp, men med en riktigt sur mage

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hej!
Jag läser din blogg och tycker det är kul att följa ditt liv.
Jag tycker IKEA-muggarna är lite tråkiga eftersom man ser dem överallt, men visst de är ju billiga...., men inget mer.
Vi importerar och säljer keramik med mycket känsla från Portugal och vi har jättegoa muggar. Kanske skulle passa bra på Glasporten? Jag lovar dig ett bra pris i så fall.
Hej från Åsa / www.lapoterie.se

12:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka