.

Mamselamsen

fredag, maj 30, 2008

Dagens outfit!

Heter: "Hel, ren och behändig".
Outfit
- De vanliga flippfloppsarna med strass. Mycket behändiga.. inget som klämmer.
- Knäbyxor. Mycket behändiga... döljer hängknäna.
- Nybros skrynkligaste.. om än rena, storskjorta. Mycket behändig... döljer min knorvliga pondus.
- Solglasögon från mitt egna lager. Valentino! Dé Ni! Mycket behändiga... döljer att jag inte har "satt på mig ansiktet" idag.

Så nu känner jag mig ovanligt behändig med att gå ut i solen och möta omvärlden.

Over and out/Mamselamsen, rätt behändig, så där.

3 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Söta du, såååååå behändigt.....:-)

2:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du är allt en riktig Söööting! :-)

3:39 em  
Blogger Cicki tycker...

;-)

3:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka