.

Mamselamsen

fredag, mars 07, 2008

Jag är ledsen....

...... Lilla B! Jag har skapat ikväll och försökt att ta äckelkort.... men min nya kamera verkar vägra... hur jag än försöker med blixtar och närfoton. Kolla bara... det ser ju riktigt gott ut... juh. Sablar!
Sparris
Färsk sparris med med stekt bacon
Kött
Brasiliansk oxfilé.

Det som kan vara rejält äckligt är att Jenny kom hit och drog i sig lite grand av mitt "skaparbubbel"! Hon skulle iväg på 70-taltsfest och eftersom jag har en hel del olika glasögon här, efterskänkte jag ett par typiska pilotglasögon från den tiden.

Bubbel

Flaskan är slut... jag fortsätter med rött!

Over and out/Mamselamsen, totalt frisk efter ett par glas bubbel.

3 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Sorglig besvikelse!
Det där känner man inte ens minsta illamående av.
Fy hundan - jag vill se de läbbiga skapelserna igen. De vämjeliga kreationerna och de osmakliga fotona.
Det här blir ju nästan en lyxmatblogg istället för en aptitförlorarblogg.
Vikten får regleras av powerwalk istället.
Kolla mina steg på stegräknaren!En äckelmatbild och jag hade kunnat nöja mig md 327 steg...
Trevlig helg !

6:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Maten inte bara SÅG god ut, den doftade underbart också!!!

Förlåt att jag snodde lite bubbel men kvällen blev sååå lyckad och jag hade absolut snyggast brillor på stället =) TACK!!!

Kram Jenny.

12:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Såg gott ut ;), eller ja den översta bilden.

3:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka