.

Mamselamsen

torsdag, mars 06, 2008

Jag har frågat om tillåtelse, så jag släpper hemligheten.Camilla ska söka till Idol 2008.

Camilla ska söka till Idol i år. (länk)

Hon bestämde sig efter att hon läst att de skulle byta jury.

Uttagningen är i Stockholm i slutet på april. Hon har redan bestämt vad hon ska sjunga och håller nu träna som en idiot på den. Det är ju trots allt juryn som ska gilla det de hör.

Tänk om hon hamnar bland dem som de visar på TV... och som alla skrattar rått åt.
Camilla till häst
Camilla 6 år.

Over and out/Mamselamsen, direkt från sjuksängen

14 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Ja fyyyyyyy...nu kanske jag inte vågar trots allt...skrämmas på det där viset...och så ALLA vet......pyttsan!

9:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Camilla: Det är klart att du vågar... JAG tror ju på dig! :-)

9:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åhhhh det kommer gå så bra så bra..


Hela Österman-klanen kommer att hejja ocså :)
Jag har aldrig tittat på Idol förut men nu kommer jag göra det...

9:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jajaja... vi får väl se OM hon överhuvudtaget kommer med. De kanske tycker att hon sjunger som en kråka.

9:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Shit, va' roligt! Nu kommer ju jag också att behöva titta på det där rysliga programmet.

1:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Låt mig gissa, är det du som ska söka?

1:52 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Hahahaha!! JAA!!! Alla som tycker att mamselamsen ska sympati-soka med mig, racker upp en hand!!!!!!! =)

2:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Roligt med initiativ!!Men pirrigt!! Vår granntjej blev dock en av dem som man skrattar åt(såg inte själv på tv). Men det är nog lätt hänt när man är nervös. Hursomhelst är det väl skitkul att folk vågar testa!! "Morskan"

4:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad spännande! Med tanke på vad de har släppt in i tävlingen tidigare så borde Camilla bara kunna segla in! :)

Hon har rört mig till tårar med sin röst och sin musik, och jag är säkert inte den enda.

Lycka till!

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om ingen i Idol vill ha henne så finns alltid andra som kan göra henne till en artist, t ex JAG.

/Musikproducenten

9:53 em  
Blogger Unknown tycker...

Hon kan ju söka till Gynnings program annars :)

Kram och hoppas du mår bättre än utskitet äppelmos idag :)

7:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oavsett vad som händer, tycker i alla fall jag att hon är bäst.

Musikproducenten: Du får väl maila henne på hennes Myspacesida. :-)

11:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Äh. Hon är ju jätteduktig. Så bland de pinsamma kan hon bara inte hamna.

10:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hm.... vi får se. Peppar peppar!

10:17 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka