.

Mamselamsen

söndag, januari 27, 2008

Bootcamp sökes! UPPDATERAD!

Stephan och jag levde kolossalt hälsosamt förra året. Men på något vis kom det av sig efter att jag kom hem från USA. Nu när våren står för dörren och soffvalkarna börjar skava, är det dags att ta tag i saker och ting igen. Men denna gången behöver vi en rejäl spark i röven.

Vi söker ett Bootcamp där man under en vecka eller två får får veta att man lever. Hälsosam mat och en djävul till personal trainer som kör livet ur oss.
trä

Var hittar man ett sånt ställe... helst i Sverige?

Over and out/Mamselamsen, rätt degig.


Uppdaterad!
Alltså! Jag menar allvar.... finns det inget ställe, precis som det finns spa, som får fart på dö´köttet hos folk? Jag har Googlat på allt möjligt, men inte hittat någonting.

Och skulle det inte finnas... vilken kolossalt bra affärsidé!

Boende - hälsosam mat - motionspass på morgonen - styrketräning på eftermiddagen... under ledning av en utbildad Hitlerliknande personlig tränare.

Jäklar, jag hade bokat direkt.... och säkert fler än jag.



Jag har massor med affärsidéer i huvudet. En av dem funderar jag på att undersöka mer och eventuellt ta patent på. Funkar den.... då kan jag snart luta mig tillbaka och bara ägna dagarna åt en massa bloggning och käkandes vindruvor.

15 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Dags för en UTMANING!

Kom igen! SPINNING!

/T ss

6:58 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Aaaaaldrig spinning. Får alltid sådana skavsår i "hönseriet" av det.

/Mamselamsen

7:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej. Läste någonstans att du håller på att skriva en bok. Jag undrar bara hur det går för dig eftersom jag själv sitter med min. Jag skulle gärna vilja ha lite tips om du nu vill hjälpa mig me det.
Tror att det stod att din bok skulle hete "Mitt liv som idiotförklarad"

8:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Martina: Jag tror att det måste vara någon annan.... jag har ingen bok på gång... tack o lov säger nog omvärlden. :-)

11:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Maila till Fitness Magazine så kan du nog få svar om bootcamp De har skrivit om det i tidningen ett par gånger =)

12:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: T A C K !

12:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Nu har jag mailat dem, så får vi se om jag får något svar!

12:59 em  
Blogger surtant tycker...

Jag har svaret på din fråga:

ANNA SKIPPER

1:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller tummarna för svar =)

1:53 em  
Blogger Petra tycker...

Man skulle inte kunna tänka sig ett vanligt hederligt hälsohem (i brist på annat)? Okej att de kanske inte har slavdrivare i den meningen att de kommer och sliter täcket av en, men de brukar ju ha en massa olika träningsaktiviteter och hälsosam mat. :-)

3:18 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jamen det låter ju utmärkt.... måste goggla lite på det. Tack!

/Mamselamsen

3:24 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

googla

3:25 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Jag har varit på boot camp. I Polen. Bra, billigt. Har bloggat om Polen men inte om "strafflägret". Är du intresserad kan jag skaffa fram info.

5:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

surtanta: Ger hon sådana kurser?

Klimakteriehäxa: Jättegärna!

7:14 em  
Blogger surtant tycker...

Det är hon som har tv-programmet "Du är vad du äter" på TV3.
Hon är dietisternas variant på Gestapo.

http://www.annaskipper.se/

8:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka