.

Mamselamsen

måndag, september 24, 2007

Jag har fått komma in hos en annan Tradererian UPPDATERAD!

då jag själv inte riktigt begriper hur man gör. Så nu ligger det lite glasögon till salu.

Kolla bara!

Gucci!
Solglasögon från Nina Ricci... jättestora!
De där vansinniga från Gunilla Pontén

Hm... verkar som Mamselamsen har blivit nasare! Tja, vad ska annars en gammal käring bli? :-D

Skit samma.... ska jag sälja mig, så ska jag. Här kommer ett ovanligt tjusigt kort på Nina Ricci och jag... klockan sju på morgonen.
NinaRicci och jag
Det är sista gången... tror jag, som Ni få se sådana här kort på mig, för på fredag kommer en bättre modell hem. En som inte har kalkonhals! :-)


Uppdaterad!
BTW! Jessica har startat en ny blogg. Hon och Charlie har ju blivit med bostadsrätt.... så nu är det bara inredning av den som gäller. Bakelit och galon verkar väldigt populärt. Gud bevare mig!

Så vill någon läsa om hur livet kommer att bli i "Tre trappor utan hiss" ... välkommen hem till Jessica och Charlie.


Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

du måste ändra i Traderaannonsen.Det står Gunilla Sjödén där. Tror att det INTE är Gudrun Sjödén utan Gunilla Pontén du menar.

9:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Shittpommfritt.... men det är ändrat nu.

9:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka