.

Mamselamsen

tisdag, juli 31, 2007

Tillåt mig presentera Burger!

Burger liten
Han är en Webkinz-Bulldog. Och med hjälp av honom och den hemliga kod, som man får när man köper den, kan jag hålla kontakt med barnen (mina vänner på Webkinz) på andra sidan jorden. Det är en hel liten värld som väntar en, när man loggar in. Jag bygger mitt egna hus, med W-dollar som jag tjänar ihop genom att jobba eller spela spel. Jag köper kläder till min Burger... just nu är han basebollspelare med balettskor. Jag matar honom och ger honom cyberkärlek, samt kan bjuda in mina vänner till mig. O.s.v. Mycket pedagogiskt.... spelet stängs automatiskt ner när klockan är 21.00.... barn ska nämligen gå och lägga sig då.

Hm...ja.... och så var det min "fantastiska" morgonrock!
Morgonrock liten
En sak är i allafall helt klar. Jag kommer inte bort i sänghalmen om jag har den på mig.

En av de saker jag kommer att sakna, är den "kvällsliga" frågan som skreks ut. "Margariiiitas, anyone?" Fast just denna inmundigades på Outback.
Margarita liten

Näääää, nu har jag inte tid med detta. Jag drar!

Over and out/Mamselamsen, som prioriterar och prioriterar och prioriterar

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ahhhh..jag vill åxå ha en webkinz. Coolt juh. Förresten, välkommen hem till Nybban. Även om jag inte är där just nu. =)

9:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

hej hittade din sida genom åsa= fru mattsson :o) måste bara säga att det är jätte kul att läsa det du skriver. så full av energi. många kramizar Milo

10:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fia: Det ÄR skitkul!
anonym: Välkommen, kul att du hittade hit.

10:41 em  
Blogger stella sweden tycker...

Såååå fin du är i den rosiga morgonrocken...du lär inte försvinna;)

2:38 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Jag visste det, fyra tassar:)

Snygg morgonrock!

7:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka