.

Mamselamsen

måndag, juli 30, 2007

Flygplatser ar ganska roliga.

Jag har suttit har i Amsterdam i tva timmar och kollat pa folk. Josses, sa manga olika sorter det finns. Ar de inte supersmala, sa ar de superfeta. Jag tror ta mig fasenatt det bara ar jag som ar lite smatt lonnfet... trots att Millan pastar att jag tappat ett och annat kilo "over there". Hm... konstigt, med tanke pa alla fargglada drinkar.

Hur som helst, nu ska det bli jatteskont att komma hem till verkligheten igen. Det hander ju trots allt saker dar ocksa.

Meddelande till Jessica! Jag kommer fran Amsterdam med KLM, klockan 16.35. Jag ringer sa fort jag landat, sa du far lite tid pa dig att komma och mota mig pa T-centralen.

Over and out/Mamselamsen, som nu langtar hem.

5 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Hurrrraaaaaaaa!!!!!!!

2:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Då får man säga "välkommen hem" då!

4:02 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Välkommen hem! Jag har taggat dig i bloggen idag så du får lite att blogga om för du har säkert ingenting alls att skriva om nu närdu varit borta *skrattar*

4:28 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Välkommen hem :o)

7:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Välkommen hem. Äntligen blir det som vanligt igen. Har saknat dig mycket vill jag säga. Ingen är som du. Tack för allt roligt som du bjuder oss läsare på. Ha det så bra och hälsningar från Ingela i Montreal.

8:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka