.

Mamselamsen

onsdag, augusti 01, 2007

Var sak har sin tid.

Jag har nu bloggat i många år och lämnat ut en stor del av mitt liv och mina tankar. Livet går vidare och så även jag. Som alla vet är det mycket i görningen här och faktum är att jag vill göra det inkognito. Som saken har utvecklat sig med bloggen, är jag inte längre anonym och i vissa lägen har jag börjat känna mig "påspanad" här i Nybro.... och det är ingen vidare känsla.

Så jag tackar för mig och säger att det har varit en outsägligt rolig tid, mycket tack vare alla Era roliga, knäppa och uppmuntrande kommentarer. Jag har även genom bloggen fått personliga vänner som jag inte kommer att släppa i första taget.

Så tack alla bloggare som förgyllt min vardag i många år och jag överlämnar med glädje förstaplatsen på favvolistan på nyligen.se till någon annan.

Men för att göra en "grand sorti" ger jag Er ett foto på en tämligen bakfull Mamsa, efter en hasardpelande natt med fria drinkar i Lake Tahoo.
Lake Tahoo liten

"Seeyah!"

Over and out/Mamselamsen.

141 Kommentarer:

Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Näää vad tråkigt. Hoppas vi någon gång får återupptäcka dig under anonym flagg någon annanstans.

Kommer sakna dina inlägg.

/Bea en trogen läsare

10:47 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Så förfärligt tråkigt! Din blogg har varit ett ljus i arbetsmörkret;-)

Nåväl, lycka till med allt du tar för dig och må gott!

Hälsar Marie

11:13 fm  
Blogger Unknown tycker...

Kram

11:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till i fortsättningen!!! Tror du gör helt rätt.

Men jag kommer sakna inläggen jag också.

Kram!

11:14 fm  
Blogger PGW tycker...

Tomt blir det, men ha det så gott ändå och skratta mycket :-)

kramar!

11:26 fm  
Blogger Gagga tycker...

Så var det slut på det roliga :(
Neej, så här kan vi ju inte ha det;
Ah, kom igen nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Snääääääälla Mamselamsen!!! Om du får en fri drink, kanske :)

11:59 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kommer sakna dina inlägg... Men ha det så himla gôtt och lev livet :-D

12:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com tycker...

Bye Bye ... Men bloggare har en tendens att komma tillbaks efter ett tag. ;-)

12:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men åhh... jag hittade ju just hit (via Bea)

Jag har läst ett par sidor bakåt och gillar vad jag läser. Vi har en hel del gemensamt så jag väljer att tro på en återuppståndelse och lägger till din feed i min läsare...

12:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen, du känner väl till 24h-regeln? Man får lov att ta bort ett inlägg inom 24 från tiden den publicerats. Då är allt i sin ordning ;-)

12:31 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Oooops, Mamsan, vi är jämngamla. Som bloggare, alltså (åldersmässigt vet jag inte?), med första post publicerad i dec -04. Själv har jag funderat på att stoppa vid 1000 poster - jag har en liten bit kvar dit - eller till 3-årsdagen. Vi får se hur det blir. Men faktum är att man ger mycket tid åt bloggen och datorn, och att den tiden säkert kunde användas bättre. Ha det bra hur som helst!

12:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men.............. nu gör du ju en "Linda Skugge":-(

1:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kram på dig mamselamsen och tack för alla sköna inlägg!
/Helena

2:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad trist, men ha det gott.

2:13 em  
Blogger @enga tycker...

Nej, kommer att sakna dig! Din blogg har ju varit räddningen när det blivit för långtråkigt och trist på jobbet.

2:18 em  
Blogger Martina tycker...

*sväljer hårt*

Ja usch då. Men det var roligt så länge det varade och jag kommer sakna dina inlägg. Sköt om dig och skratta mycket!

Kram!

2:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag förstår dig... Men jag kommer att sakna dina blogginlägg oerhört mycket! Stor kram från mig till dig, och lycka till med vad du än gör! Hoppas att du kanske kommer tillbaka till bloggvärlden någon gång! Om du kommer att fortsätta att läsa min blogg ibland, så skriv gärna någon kommentar någon gång! ;-D

2:48 em  
Blogger Anna tycker...

Vad trist att du bestämt dig för att sluta blogga, kan dock förstå dig med tanke på att du är väldigt personlig. Om du nån gång ändrar dig och börjar blogga igen så meddela mig gärna via min blogg.

Lycka till!!

3:26 em  
Blogger malou tycker...

NEEEJJ! Kommer att sakna dig massa - lova i alla fall att inte förändra dig! Världen behöver lätt galna, gladarga mamselamsor, som kan säga ifrån när det behövs. Skål och tack!

4:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är du riktigt säker? Om det verkligen är så önskar jag dig lycka till med allt vad du företar dig i framtiden! Det har varit en himla rolig läsning genom åren. Det blir tomt utan dig!

Kramar!

5:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nej men nej du får ju inte sluta ju!!!!!

Kan du inte fortsätta utan att vara alltför personlig!? :) Världen behöver din humor.

Jaja, oavsett, så kommer jag också att sakna dina inlägg och hoppas du kommer tillbaka till bloggvärlden en dag.

All lycka till önskar jag dig med allt. Tack för att du förgyllt min vardag. :)

5:29 em  
Blogger annakarin tycker...

Jag kan inte annat än att hålla med övriga bloggare. Men jag tror du gör rätt. KRAM

6:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer sakna att gå hit och läsa om dina äventyr.
Men men det är som det är och allt blir bra ändå.
Ha det gott och ta vara på dej.
L8

8:17 em  
Blogger Lilla B tycker...

Det var tråkiga nyheter! Verkligen trista.
För mig blev du Bloggfaddern när jag inte fick till bloggeriet.
Hjälp och uppmuntran i starten. Stort tack Mamselamsen och lycka till i fortsättningen!

8:26 em  
Blogger åsa tycker...

Ha det bra! Du kommer verkligen att vara saknad! :-)

8:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Din blogg är guld! Synd att du slutar... Kram och Lycka till med allt du företar dig!

8:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Neeeeeeeej vad tråkigt!! Kan du inte ändra dig ;-) Jättestort lycka till med alla dina spännande projekt!! Men hur ska jag nu få veta hur det går med dem? Ha det toppen! Kramar

9:10 em  
Blogger Bråkstaken tycker...

Oj. jag som simmat under ytan och blivit inspirerad av dig länge. Synd, men förstår dig. Titta gärna in hos mig när du har lust..

Lycka till! /Bråkstaken

9:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag förstår dig. Det har märkts att du har kännt dig för påpassad. När fler och fler inlägg ser ut som "Nu ska jag göra något, men det är hemligt", då är det kanske dags att i alla fall ta en längre bloggpaus.
Sådär jätteintressant att läsa blir det ju inte (fast att gissa var i USA du höll hus var lite småkul, hur kunde jag missa Sacramento???).

Lycka till med vad du än tar dig till i framtiden!

9:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så har det låtit förut. ;)

10:37 em  
Blogger Batbut tycker...

På något sätt tror jag att det ändå blir "until we meet again".One way or another....:-)

Ha det gott damen!

10:47 em  
Blogger stella sweden tycker...

Förstår hur du känner dig...börjar själv bli mer oanonym....men tänker att jag är jag och kan stå för det jag skriver....snälla kom tillbaks!

11:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad trist, men jag förstår dig faktiskt, det går inte att lämna ut för mycket om sig själv på nätet, särskilt inte när man bor i en så liten stad som Nybban. Vi kanske springer på varandra på stan nån gång. Ha det gott! Kram/Anette

11:03 em  
Blogger Karamellen tycker...

Vad tråkigt! Det tycker jag verkligen... samtidigt som jag förstår dig..
Har lite samma känsla för min blogg.

Det har varit så kul att följa dig här.
Ha det bra, stor kram! Linn

11:31 em  
Blogger Prettomorsan tycker...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! *slänger sig kring ena benet och försöker hålla kvar med släpas med och skrapar knäna* :(

6:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer att sakna ditt rappa sätt att skriva men har som övriga förståelse för att du drar dig tillbaka.

Fortsätt att ta hand om dig!

/Maria från Västerås

8:04 fm  
Blogger l*eva tycker...

ALLA känner Apan, men Apan känner bara några få.
När man kommit till det *tillståndet* i Livet...är det liksom bäst...att Antingen dra sig tillbaka-om inte helt- så i alla fall nästan.
Eller: Köra på ut av bara helsike!

Du vet, att jag VET!

Kramar från den i högsta grad-numer-trista EREMITEN!

8:05 fm  
Blogger Elca tycker...

Synd, men förståeligt. Lycka till med allt!

10:29 fm  
Blogger surtant tycker...

När jag äntligen får tillbaka mitt internet efter flytten så är du försvunnen.

...Typsikt...

Nåja, vi ses säkert på stan nån dag så jag får höra lite roligt skvaller =)

11:44 fm  
Blogger Terése tycker...

Nej, så tråkigt! Kommer att sakna dina inlägg massor!

11:56 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsan, det kommer att bli tomt här i cyberrymden utan dej!! Tack för allt festligt, kul, argt och livsvist du underhållit oss med, och sväva nu vidare mot nya härliga mål. Kram.

1:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer att sakna dig!
Ha det så gott och fortsätt att vara Du!

2:14 em  
Blogger Lilla B tycker...

När den här favoritbloggen sorgligt nog upphör kan du väl fortsätta med din äckliga Bantarblogg. Länge sen den uppdaterades.
Tänk på din förtjockade läsekrets!
Låt oss ta del av de motbjudande bilderna med de osannolika stuvningarna.

4:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Saknar dig så ögonen trillar ut. Bara så du vet.

Fred & Kärlek

5:46 em  
Blogger Skribenten tycker...

Jag har alltid haft behållning av att läsa din blogg. Lycka till!

5:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kommer att sakna dina härliga blogginlägg! Du har livat upp världen med lite ljus =) Din blogg kommer att bli saknad!

7:44 em  
Blogger Linda K tycker...

kom snart igen! kram :)

8:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gud vad jag kommer att sakna dig. Du skriver påe tt så underbart sätt. rakt och ärligt. Fler borde vara som du!
kraaaam

11:16 em  
Blogger .:Klara:. tycker...

Neeeeeeee nu när du äntligen är tillbaka i gamla Svedala... så slutar du blogga...
Önskar dig lycka till med allt det nya du har på G!

12:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag blev så ledsen så jag kunde inte ens samla mig för att skriva en kommentar på en gång. Jag förstår nog också att det kan kännas jobbigt i längden att blogga som du gjort. Tack i alla fall för en underbar tid och för alla skratt som du gett mig. Hoppas att du har det bra i fortsättningen. Ger dig en stor kram även om jag inte känner dig personligen. Ingela i Montreal.

1:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

NÄMENÄÄÄÄÄEEEEEEE!!!! Å jag kommer att sakna dina inlägg! Här kommer jag tillbaka från två veckor vid havet och ser fram emot att läsa just hos dig ... och så stänger du butiken :P ... my loss. Önskar dig ALLT det allra bästa av allt. Stor kram!

9:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Morsning och goodbye!!!!!
Tack för alla skratt!

Gerd

12:07 em  
Blogger Skriet tycker...

Det här var verkligen inte roligt!
Hoppas du ångrar dig och börjar skriva igen. Gillar dig!

1:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nämen, vad snopet! Jag som precis hittat hit... Titta gärna förbi hos mig någon dag. Vem vet, efter en liten paus så kanske det börjar klia i bloggnerven igen.

3:08 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Puss och kram och lycka till med allt du kul du kommer att hitta på! Och ta det lugnt! See ya!

6:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ha ett fortsatt skönt anonymt liv!

8:51 em  
Blogger ... tycker...

Kramisar på dig!
Jag gissar att du hittat guldväskornas paradis och har tänkt bege dig dit eller? ;-)
Hoppas at du kommer och hälsar på oss andra bloggare fastän du själv slutar att blogga. Synd på så rara ärtor att du inte vill vara kvar.

11:47 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Men vad och vem ska man nu få skratta med. För att inte tala om dina pussel som jag kommer att sakna jättemycket. Du kanske kommer tillbaka i en annan skepnad. Ha det bra i alla fall. Jag kommer att sakna dig.

11:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Reinkarnation!

1:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer hem från semestern och läser att min favortitblogg lägger ner!!! Sorgligt! Men .....LYCKA TILL säger jag. Ser att din sista kommentar säger "Reinkarnation" och ser framför mig en annan blogg(????)någon annanstans??!! Hoppas på det gör jag..:D
Välkommen till "Ridgruppen" o hälsa på!! "Morskan"

5:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

varje fredag innan jag sätter sista guldkanten på kreationen och drar iväg eller sjunker ned i soffan med pojkvännen, gottet och vinet tittar jag in här för att se vad du har lagat för gott och skåla lite med dig. jag tycker mycket om det och kommer att sakna det ofantligt.
varje måndag när jag kämpar på för att ta mig ur sjukskrivningen eller vilar i den för att jag måste vila ser jag efter vad du hittar på; slåss eller softar.jag tycker mycket om det och kommer att sakna det ofantligt.

11:02 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tråkigt, tråkigt men jag vet ju att du finns där någonstans där vi inte ser dig men där du ser oss.
Njut av livet
Många kramar

8:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kom tillbaaaaaaka!

1:41 em  
Blogger Cornelia tycker...

Jag har hört det förut men denna gång är det kanske allvar?

Annars kan du väl återuppstå under annat namn, lite mer anonym. Om du bara petar in ett litet "as-kalas" här och där vet ju vi att det är du. Seeya!

3:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cornelia: Ska försöka med det. :-)

5:35 em  
Blogger mitt fyrverkeri tycker...

Lycka till med alla görningar! :)

8:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kram och det bäst!

1:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kram och det bäst!

1:55 em  
Blogger Lilla B tycker...

Tycker att det ska bli åtminstone 70 kommentarer!
Fortsatt trevlig sommar!

3:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nääää...vad tråkigt! Livet kommer att bli en aning gråare utan din blogg. Hoppas att du har det bra i Nybban!

/Imsa

5:34 em  
Blogger Nina tycker...

du kan väl uppdatera bantarens bästa bok iallafall. kram på dig

3:45 em  
Blogger Vonkis tycker...

Tråkigt men förståligt. Lycka till med vad du nu ska göra.

3:48 em  
Blogger .:Klara:. tycker...

....................................suck............................. ingen mamselams nu heller...................

11:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men gud så tråkigt det här är. KOM TILLBAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..........snälla!!! "Morskan"( Jag kan lära dig att vara anonym!!)

12:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... jag har startat nya bloggar... maila mig, så får Ni adressen. MEN... berätta vilka Ni är.

8:21 fm  
Blogger Terése tycker...

Var hittar jag din mailadress!?

10:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Klart!

Mamselamsen

11:58 fm  
Blogger SixesAndSevens tycker...

Va? Jag ser då ingen mailadress... Jag vill vara med!!

4:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hittar inte heller ngn mailadress. Min är iad1981@hotmail.com. Du vet vem jag är.
Eller tipsa om var jag kan hitta adressen."Morskan"

11:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen
vore jätteglad om jag kan få läsa dig på annat ställe
min mailadress godmat.webblogg.se@hotmail.com
...det stannar mellan oss

12:50 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill gärna få läsa dina nya bloggar. Har ju saknat dig så mycket. Ingen slår din humor och dina genialiska infall. Tack i så fall och här är min adress
maxhund@videotron.ca. Kramar från Ingela i Montreal.

4:48 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har inte heller nån mailadress till dig, men min finns på min blogg. Så jag skulle bli väldigt glad om du känner för att höra av dig till mig =)

4:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej. Håller fullständigt med Ingela, så om det går bra så tar jag gärna din adress. Min är susanne.larsson.solvik@folkbildning.net Kram Susanne

7:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

YYYYEEESSS!!!!!Jaaaaaa!!!!!! Mera skratt!!!! Å jag hittar heller ingen mail.. min är 4282eriksson@telia.com.

Gerd

8:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

HEJ!!

Du har väl inte missat att det är guldhets i affärerna nu, väskor skor och kläder. Time to go shopping mamselamsen!! såg en fin guldväska på Lindex som skulle passa dig!

Gick eg bara in föratt ge dig tipset idag men fick en smärre chock när jag såg inläget! Kommer sakna dina roliga inlägg jättemycket!!

Kram!

8:50 em  
Blogger Skribenten tycker...

Jag läser också gärna vidare, Mamselamsen.

9:20 em  
Blogger Studiomannen tycker...

Jassådu! studiomannen@hotmail.com

9:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag med! toadbaby@lycos.com vill också läsa vidare om Mamselamsen!

/Imsa

10:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag vill också gärna fortsätta att läsa din blogg, det piggar alltid upp. Du kan väl skriva i min gästbok på min blogg och ge mig en liten ledtråd var jag kan hitta dig. :-) /Anette

11:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ännu en läsare till din blogg, anne55556@hotmail.com.

Många hälsningar

11:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:11 em  
Blogger Shadow tycker...

Please!!!
warrenocon@gmail.com

7:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: *suckar* Som vanligt du.... nejmenojsanhoppsanvadhändenukommentaren försvann. Hur kunde de gå till? :-D

8:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Vill hemskt gärna följa med!
fiafideli@hotmail.com

9:12 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Till mamselamsen: Så skönt att du deletade den dumma kommentaren lite över!!!Fy....f-n, vilen bedrövlig människa...."Morskan"

12:16 em  
Blogger Familjen Kleiva tycker...

Jaaa... åååmmmduetillbaka...Vilken tur jag kollade din blogg igen. Förstod dig men blev ändå så ledsen när du skulle sluta. Och nu kommer du tillbaka.Yeesss! Glöm inte bort att komma ihåg mig på gallanthus@hotmail.com

12:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag säger bara tack och kram!!!!

1:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Fredagskvällen är räddad! Så glad jag blir över att du vill fortsätta skriva. Jag höjer mitt rödvinsglas i en skål till din ära :)
min mailadress: innasego@hotmail.com
Vem jag är kan du läsa på innasego.se

kram

6:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Yippee..jag finns på bibi.gustafsson@edu.falkoping.edu
Vill gärna läsa mer...

7:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

asch.. så här ska det va; bibi.gustafsson@edu.falkoping.se

7:05 em  
Blogger Martina tycker...

Jippi. Jatack. Mer Mamselamsen. Om jag får:

MonstretUnderSangen@gmail.com

:)

8:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill också följa med till nya ställen, men hittar inte heller någon e-post. Min är hur som rokkiee@hotmail.com =)

10:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

jessicahelenaeriksson@hotmail.com
Gammal läsare sen ebba von sydow-inläggen. ;) Älskar din blogg!! vill gärna läsa mera!! :)

8:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

(hittade inte heller någon mailadress..)

8:39 fm  
Blogger malou tycker...

Snääälla mamsan, jag hittar inte heller din mailadress, men jag har skrattat med dig under några månader, och har redan abstinens...Vill gärna få läsa din nya blogg. Min mailadress är malou@halden.net. Hoppas höra av dig! Kram!

2:09 em  
Blogger Eva-L tycker...

Please, jag med: elinevalotta@yahoo.com

3:37 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Om du vill så läser jag gärna vidare jag också, morgondimma@spray.se, mej känner du, du vet hon med det vilda håret!

6:08 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Och jag säger som morgondimma, jag vill också apselut fortsätta läsa, lider av lite lätt mamsanabstinens nämligen ;o) mildamakter@gmail.com

6:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hittar inte din mejladress...

Men självklart vill jag läsa dig! Och inte skulle jag säga något heller.

Min adress: mthe71@yahoo.se

Om du vill mejla mig länken blir jag jätteglad

7:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här är ytterligare en som gärna läser vidare. Tycker du är toppen. Min mailadress är annku@bonetmail.com

7:25 fm  
Blogger Bantartant tycker...

Jag vill också gärna vara med:-)
ingerctina@hotmail.com

"vinnare av julklappen" häromåret:-d

9:08 fm  
Blogger e tycker...

Vad roligt med ny blogg. Jag vill såååå gärna få chansen att läsa dig igen. Så om jag får kan du maila mig på kullansbrevlada@hotmail.com.

10:56 fm  
Blogger Malin tycker...

Jag vill också gärna läsa din nya blogg! malin.therese@gmail.com

// Malin ifrån Stockholm

11:23 fm  
Blogger Petra tycker...

Men åh, jag vill ju också följa med till nya bloggen/-arna! Om det är okej kan du maila adressen till petra_pao@hotmail.com. :-)

7:15 em  
Blogger Petra tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

7:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

får jag oxå hänga med på din nya blogg? i så fall är min mailadress: nybrotjejen@hotmail.com

Ha det gott! /Anette

11:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vill också gärna följa med om det går bra.

Hälsningar Eva
eva@vonquitzow.com

11:23 em  
Blogger Carina tycker...

Jag vill också väldigt gärna fortsätta att följa dig. Du förgyller annars trista dagar.

Hälsningar Carina
cina_ndh@mac.com

1:37 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

8:48 fm  
Blogger mikebike tycker...

hej mamsen!

snälla skicka ett mail till din nya blogg är du snäll.

3:39 em  
Blogger mikebike tycker...

jag menar naturligtvis att du ska skicka ett mail till mig med adressen till din nya blogg.

peace & love

3:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag också! Snälla! :)
ninnibeth@yahoo.se

6:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill jättegärna följa med till den nya bloggen...pleeease! Jag har saknat dina inlägg och skulle bli så glad om jag fick läsa de nya inläggen.

min mail: sofia@tegeback.se

7:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill oxå jättegärna läsa de nya bloggarna Mamsen!

wesslan_01@hotmail.com

Fred & Kärlek

11:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonnym: Japp, helt klart censur.... ring SÄPO och anmäl mig.

Nämeojsanhoppsan..... nu försvann kommentaren IGEN!

8:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hallo Mamselamsen! Vill jättegärna fortsätta att läsa din Blogg.Har saknat den enormt mycket jag har nog tröttat ut alla i min omgivning när jag varje dag berättat om dina bloggar. Det gemensamma som du och jag har det är väl vårt problem med allergi "Carolaallergi". Vill därför gärna fortsätta att läsa din blogg så kanske vi kommer på ett botemedel snart mot våran allergi tillsammans. Ha det så bra och hoppas att jag får ett mail från dig. Kramizar Susanne
Min mail: s.zanders@spray.se

9:56 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nämen, vafan, jag hann inte läsa den korkade kommentaren.....bara för jag gjort blogguppehåll ett par dagar. Hoppas du har det bra, Mamselamsen!"Morskan"

4:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Det var bara en sur och bitter människa, så du missade ingenting.

4:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsan: Jag förstår det. Men det är roligt att skriva så. Så att den där sura bittra människan får läsa om sig själv. Ähh, du förstår vá...?? "Morskan"

12:15 fm  
Blogger ELL tycker...

Åh. Får man önska ett mail om ny blogg? Snälla!?

lier@home.se

10:09 fm  
Blogger .:Klara:. tycker...

Men hallå där! Vad skådar mitt norra öga?! Mamselamsen bloggar vidare! Yes! Snääääääääälla får jag hänga med dit - saknar dina ord alldeles förskräckligt! blog@klaras.se om det går för sig... *håller tummar och tår*

4:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen, om du vill ha mig på din lista är min (en av dom...) mailadress: yvonnechristina@msn.com
Det vore roligt att följa dig på nya eskapader!
Kram

3:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är en hängiven läsare av din blogg, men varför vandra vidare nu när du ändå låter alla dina tidigare läsare hänga på. Vad är skillnaden?

Anonymiteten kan du ju glömma med tanke på att folk lär länka och länka och tipsa på andra sätt. Jag bara inte förstår, men är självklart glad över att du vill fortsätta.
Kram/
Heili

2:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag också! Snälla!
ultima@uppsala.com

8:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill sååå gärna läsa din blogg. Den har blivit beroendeframkallande.
faderne_garden@hotmail.com

9:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Finns det ny blogg? Jag vill också läsa, snälla snälla?
mariwes@hotmail.com

10:29 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej! Jag gör som de ovan och lämnar min egen mailadress, kanske svarar du och kanske inte... Jag är iaf den där lilla tjejen du pluggade med i kalmar och sen mötte igen efter ett par år på en värdelös af-kurs. då berättade du vad bloggning var och nu är jag fast. har flyttat till metrobloggen och det är ok.

ako_wikstrom@hotmail.com

7:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

hej,
jag vill också gärna läsa din nya blogg! min e-mailadress är littlewhitepet@yahoo.se

11:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hej alla som vill ha min nya bloggadress. Faktum är att jag faktiskt bestämt mig för att sluta blogga helt... har fått liiiite viktigare grejor i görningen.

Men det var kul så länge det varade.

9:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kanon! Avslutar det hela med riktigt dålig svenska. .-)

9:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka