.

Mamselamsen

lördag, juni 23, 2007

Vår nya mani! UPPDATERAD

Fast än har vi inte fått den att gå ut.
Majong liten

Over and out/Mamselamsen, stänger av datorn, annars blir jag sittande här resten av dagen.

Uppdaterad!
Stephan fick ut den! Det tog nog hundra försök innan detta mirakel hände.
Majong2 liten
Och tittar Ni riktigt noga på bilden, så ser Ni vita pyttesmå korn över hela skärmen. Det kallas damm!

Vi har idag bestämt att vi inte ska åka till Borgholm och titta på halvdöda vrak... vi spar det till imorgon, då vi istället sticker till Kalmar travbana. Där springer det visst en hel del slaktfärdiga vark imorgon. I allafall i de lopp, där "fel häst" vann. Så middag i restaurangen och spel på snygga hästar vankas för mig. (Jag kan ju inget om trav, så jag går på utseendet istället... speciellt svansföringen.)

Idag blir det istället "spenaten"... måste på något vis rensa ut gräddfil, sill, potatis, champagne och en inte helt oansenlig mängd Dumle snacks.

Over and out/Mamselamsen, med ena foten utanför dörren.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

*L* ... är du kvar ..?
Jag ville bara önska dig en fortsatt härlig och skön midsommarhelg :D

11:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är kvar..... fan! Detsamma!

11:47 fm  
Blogger PGW tycker...

Snygg svansföring är alltid bra ;-)

12:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag går också på utseendet, och jag tycker den metoden verkar fungera precis lika bra eller dåligt som någon annan.
Och jag har också sådana där små vita saker på skärmen. Någon, kom och damma!!

1:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Japp... i alla lägen!
annabelle: Tur att man inte är allergiker. .-)

4:03 em  
Blogger surtant tycker...

Vi har varit i Borgholm idag. Och jag kan säga att det var förvånansvärt lite "vrak" där, men däremot så var det många som jobbade på att bli "vrak" imorgon =)

6:36 em  
Blogger gila tycker...

Taipee - eller? Ligger på mitt skrivbord och är flitigt använd som avkoppling :-) Men utan dammkorn....man har väl tröjärmar att städa med :-)

9:05 em  
Blogger Anna tycker...

Vart har du hittat det där Taipeiet? Jag vet att jag hade det till min första dator och jag älskar det spelet.

9:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

http://onlinespel.nu/mahjong.html

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka