.

Mamselamsen

måndag, juni 25, 2007

Livet!

Ibland är livet så spännande, att det pirrar i magen bara jag tänker på det.

Från att ha varit ett "utbränt" vrak för ett halvår sedan, har livet börjat ta nya vägar.... vägar jag/vi aldrig gått på förut.

Scheeezus... det känns bra!

Jag har skrivit om det förut och jag gör det igen. "Att gå in i väggen" och bli välbehandlad, samt att jag/vi verkligen har funderat över vår livssituation och såg vad som var fel, gör att vi i år (förmodligen... till 99%... lite hänger i luften) tar steget över till ett helt annat liv... ett liv bortom allt vad stress heter.

Over and out/Mamselamsen, förändringsorädd.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Mmmm vad bra för er...
men jag ÄR ruskigt rädd för den väggen..även om jag har bromsat rätt mycket...

Snart öland..om exakt 7 dagar vill säja..

kalas den 7 ;)

kram

9:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Akta dig. För det jag var med om i vintras, vill jag inte önska min värsta ovän.

Välkommen till Småland!

9:58 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Åhhh...jag har precis startat det du är på väg att göra. Jag har tagit mina första kliv över i ett helt annat liv. Det är så spännande, lite läskigt och samtidigt väldigt skönt.

10:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka