.

Mamselamsen

lördag, juni 23, 2007

Jag tänkte på den där Metrobloggen... igen.

Jag tänker speciellt på alla de som gick över dit. Hur många läsare tappar inte de? För de kan ju inte ge sig till att pinga sin gamla blogg på Nyligen.se, varje gång de uppdaterat den nya. Jag har sett vissa... en speciell... ha gjort det!

Och är man sen som jag, som inte ändrar i min favoritlista speciellt ofta... tja, då tappar man i alla fall mig som läsare.

Over and out/Mamselamsen, som bliver vid sin läst... här!

10 Kommentarer:

Blogger sockerdricka tycker...

Dessutom går det inte att läsa bloggar från metrobloggen via RSS-läsare vilket gör att lazy människor som jag glömmer bort att de finns. :)

4:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Där ser man.

4:21 em  
Blogger Gagga tycker...

Har inte ens kollat där. Klart man stannar här.
Hon jag tror du menar fortsätter också blogga här. På Metro har hon andra uppgifter.

4:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: "Hon" har inte skrivit ett ord på sin gamla blogg, sen hon "flyttade"... men pingats har det.

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är som skomakaren.. jag bliver vid min läst.

Har flera bloggar men kommer aldrig att gå över till den där Metro.

6:49 em  
Blogger Lilla B tycker...

Det är skamlösa villkor på metrobloggen. Värst är att man avstår sitt egenproducerade text-och bildmaterial för några ören.
Jag blir också kvar.

8:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nina och Lilla B: Vi är envisa som små röda grisar! :-D

11:14 em  
Blogger PGW tycker...

röd eh grön gris här också :-)

11:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... du har ju alltid varit en kamelont bland de röda grisrna. :-)

11:45 em  
Blogger PGW tycker...

Konsult vettu, anpassningsbar i alla miljöer ;-)

"Affärsidé - amöba" ;-)

9:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka