.

Mamselamsen

fredag, maj 11, 2007

Dra mig på ett bananskal!

Hur gick det till?

Jag lovade mig själv att inte hålla på att väga mig.... men efter duschen för en stund sedan, stod vågen där och glodde på mig... och jag kunde förståss inte motstå. Och jag fick mitt livs chock.

När jag åkte till USA vägde jag 69,7 kilo och nu när jag klev upp på den, visade den bara 65,6. Hur gick det till.... jag som äter hela tiden.

Satan.... nu är jag riktigt peppad att fortsätta att turbovandra och dra ner på kolhydraterna. Fast inte helt... frukosten står här bredvid: Banansmoothie.

Over and out/Mamselamsen, snart atlet.

10 Kommentarer:

Blogger mikebike tycker...

oh inverted world!

shit du måste vara enda människan på jorden som kommer hem smalare från usa.

11:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... konstig är jag! :-)

11:07 fm  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Bara att gratulera - och vara avundsjuk... Bra jobbat!!!

11:13 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt! Det är skönt att se resultat snabbt, även om man helst inte får önska sig det... ;o)

11:32 fm  
Blogger Humlan tycker...

Hörru, var har du gjort av din fina, specialdesignade titel på denna förmedling av vardagliga klokheter...?
Jag ser den inte iallafall.

12:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jag måste kolla med Jessica.

12:30 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Du är jätteduktig!

5:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, det är jag! :-D

8:04 em  
Blogger Vonkis tycker...

Oj, det var inte lite heller. Vad du har jobbat på bra! Grattis!

11:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Och jag fattar inte riktigt hur det gick till.... så mycket som jag har ätit.

10:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka