.

Mamselamsen

torsdag, maj 10, 2007

Modeblogg! UPPDATERAD!

Dagens outfit efter 4-5 kilometers svettigt grovgående.
D.Outfit
- Fleecetröja, som inte är min. Jag tror att ungarnas kusin, Josefina glömde den här, för så där 10 år sedan. "Fina", vill du ha den tillbaka, finns den här... välanvänd! :-D
- Träningsbyxor från Wallmart.... 4,99 dollar = cirka 30 kronor. Underbara saker med gummiband lite här och där.... och blommor på rumpan.
- Top, som inte syns.... en jättetajt från Victoria Secret. Nån gång ska jag växa i den.
- Strumpor från Tommy Hillfiger. Köptes för nån dollar på det där gigantiska outlettet som vi hittade "mittuteiingenstans", där Millan och jag hänförda, ägnade oss åt hänsynslösa shoppingorgier
- Underbrallor... självklart Victoria Secret! Just för tillfället inte speciellt läckra.... bara marinerade av mina mänskliga svettutsöndringar.
-BH.... också Wallmart.... och den kostade väl runt femtiolappen. Även den rätt blöt just nu.
-Skorna!!!! Dagen till ära har jag mina "stinky sneakers" på, vilket betyder att jag måste ta av mig dem ute på balkongen och sen rusa in i duschen. Allt för att inte förpesta den närmaste omgivningen. Faktum är att de sprider så mycket senapsgas, att risken finns att träden nedanför balkongen kommer att gulna framåt eftermiddagen. Men sköna är de!!!
- Och frippan? Tja, det är den samma som jag hade när jag gick och la mig igår.... ingenting är ändrat.

Sådärja! Medan jag skrivit all denna smörjan, har jag slutat eftersvettas.... duschen nästa!

Over and out/Mamselamsen, faktiskt rätt äcklig just nu.

Uppdaterad!
Ofta får jag höra att jag inte behöver gå ner i vikt, men jag säger bara en sak....
Mage
Jag döljer det väl! :-D

11 Kommentarer:

Blogger CV tycker...

Duktigt. Jag gick faktiskt också en sådan promenad i morse före frukost, det lär bränna mest fett då, säger de som är experter.
RS
kulturbloggen.com

10:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cv: Duktiga du!! Ja, det sägs att powergående bränner mer än om man skulle springa samma sträcka.

10:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Schnyyyyggt!!!



Din magpressare är välkänd.. ;)

Hmmm nästa vecka...Vet jag inte om vi hinner åka omkring så mycket...

*mutter* jag är gift med en slavdrivare..*mutter*

Vaddå ta bort stubbar hela veckan??
Men han är stentuff...Vi håller oss på tomten och röjer..

Så sooorry..No fika..

Kram

10:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Nästa gång!! :-D

1:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ni är ju välkomna upp till kroken om ni har vägarna förbi...
Det vet du hoppas jag :)

1:17 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Du är jätteduktig men nog är det tröjan som krympt i tvätten?

1:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Ska komma ihåg det.

Strumpstickan: Nä, den är inte ens tvättad än. Jag hade tänkt att jag någon gång i framtiden skulle finna den rymlig. :-D

4:10 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Jisses vilken friskus du har blivit...kan du skicka lite energi ner till mig i Malmö månne? ;o)

7:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter: Energin får man på köpet bara man börjar. Fast själva början var ju inte så himla kul.

7:44 em  
Blogger stella sweden tycker...

Victoria Secrets undies...det skulle jag vilja ha, men det finns väl inte i Sverige har jag hört? Rolig blogg tycker jag!

8:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

stella: Åk till USA... där får man dem för en spottstyver.

10:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka