.

Mamselamsen

fredag, januari 12, 2007

Minne som en guldfisk.

I över ett år har Elsa och jag slagits om att vara kung vid datorn.
Katthjärna liten
Jag puttar ner henne och på en hundradels sekund är hon uppe igen och sitter totalt fashinerad, mitt farmför datorn och klurar på hur man på bästa sätt ska kunna få fatt i den där muspekaren och sluka den.

Jag är mest fashinerad över att hon aldrig tröttnar och ger upp. Men förmodligen har hon guldfiskminne, som sträcker sig över 10 sekunder och sen är allt som nytt igen.

Over and out/Mamselamsen, som under detta inlägget föst henne åt sidan åtta gånger.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är alltså ett guldfiskminne jag har! "Morskan"

4:09 em  
Blogger PGW tycker...

Kör med Battis-metoden, silvertejp!

4:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Där ser man. Även katter fascineras och fastnar vid datorn. Att dom inte har bättre vett!!! Trevlig fredag!

6:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Du menar att klistra fast henne vid golvet? :-D

Klimakteriehäxan: Trevig helg till dig också.

11:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka