.

Mamselamsen

torsdag, januari 11, 2007

Datorfri dag?

Gick så där. Stephans dator är ju på hela dagarna, så jag ska i ärlighetens namn säga att jag smet in där två gånger. :-)

Jag har förut skrivit om att ja inte vill att någonting ska hända.... bara grå händelselös vardag ska det vara. Men jag ska vara ärlig igen.... fick så otroligt roliga nyheter idag, att jag hoppade och skuttade runt i lägenheten en stund.

roliga saker får hända!
De tråkiga lägger jag i en malpåse och stoppar upp på vinden och låter råttorna äta upp.

Over and out/Mamselamsen, tillbaka på banan... datorbanan.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

...och om jag har försått det hela rätt så har råttorna en hel del att knapra på där uppe på vinden!:D
Trevligt ändå med lite roliga nyher som piggar upp en stund!
"Morskan"

8:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Japp! :-)

9:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

det är väl att acceptera datorn? Då behöer man inte kämpa? *s* Nähä, se hur det gick ju med mig. Jag skulle ha datorfri kväll idag!

9:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Bra försök iallafall.

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka