.

Mamselamsen

lördag, december 30, 2006

Vår kväll ikväll!

Elsa sover som en gris
Elsa sover som engris liten
Vi kollar på "Bonde söker fru"... bröllopet!
Kvällsmys liten
Och den jäkla skatan slog oss veteraner i Chicago!
Chicago liten
Fixat till dagen skörd av inkommande ordrar på Better place-Tilles song.
Dagens skörd liten
Högen till höger ska bara paketeras och sen skickas till ett ställe i USA.

Nä, sen har vi inte gjort något särskilt. Lugnt och skönt.... och hjärtat har inte löpt amok en enda gång ikväll.

Over and out/Mamselamsen, som snart ska gå och lägga sig och lyssna på "Tintin och Castafiores juveler". :-)

7 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Vilken tevekväll: på spåret, skatan (kvarteret alltså), Lynley och så inspelat bondebröllop.
Döm om min förvåning när en av grannarna på gatan dök upp som väninna... då var det inte helt fel att såg bondbruden (!) på vår gata för nån månad sen.
(Jag blev nästan kändis nu, va?)

11:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Japp... det är du! Får jag ta på dig? :-D

11:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tittar in och önskar dig ett Gott nytt År! Var rädd om dig! /Anette

12:24 fm  
Blogger Ullton tycker...

oo jag har alla tintinband hemma! kan dessa utantill.. kom ihåg det är inte de stackars zigenarna som tagit Irmas sax och fingerborg.. det är skatan!
God kväll

1:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anette: Det samma till dig!

Ullton: Det har vi också.... Millan kan ALLA utantill.

10:22 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Åh, Chicago, det var inte igår det. Vi brukade spela det hemma en väldans massa. Chicago och 500...

1:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det kommer bli en hel del av både Chicago och 500 ikväll då min syster kommer över..vi är ena riktiga korthajar...



Ska ge bort första skivan ikväll..Och min mamma fick en igår..Har inte hört nån recension än....återkommer om det..

Ha det....

2:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka