.

Mamselamsen

torsdag, december 28, 2006

Jag kommer att starta ännu en blogg.

En "ljusstumpeblogg". En blogg där jag kan gnälla över min situation och där jag kan berätta om alla tokigheter jag gör på min väg tillbaka till mitt gamla vanliga jag.... fast på ett nytt sätt.

Man ska ju hålla isär det det friska och det inte så friska, så att inte det "icke-friska" övertar hela livet. För det finns ju trots allt massor med ljusglimtar.... som att spela Alfapet.

Jag kommer inte att skriva mer om den andra bloggen här, men den som vill läsa den kan hitta den på min startsida.

Och så inte ett ord mer om den här.

Over and out/Mamselamsen, som börjar imorgon


Uppdaterad
Ok... jag har tydligen ingen startsida.

http://jagbrann.blogspot.com heter den nya bloggen.

8 Kommentarer:

Blogger Batbut tycker...

och om man inte hittar Din startsida, får man kompass då?

10:19 em  
Blogger Lilla B tycker...

Har ett förslag: Låt oss få kommentera på den här bloggen men koppla bort kommentarsfunktionen på din nya. Då blir det lite mindre skrivstress för dig. Kanske. Det blir iallafall bara ditt textflöde. Och det är ju inte så bara det heller, när man tänker efter.

10:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses... jag har ingen startsida. :-)

Den heter jagbrann.blogspot,com

Lilla b: Jag blir inte stressad av att tvångsskriva längre. Har du inte märkt att jag dragit ner ofantligt på uppdateringar.

11:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Din startsida är http://www.blogger.com/profile/9283084 :)

11:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack!

11:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

God fortsättning, har varit i Barcelona o firat jul med döttrarna. Vad har hänt? Är du sjuk?

1:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Fick skivan idag. Jag tycker verkligen att alla inblandade har gjort ett jättefint jobb. Främst Millan som skrivit och spelat in låten. Det ligger ju mer arbete bakom att få allt inspelningstekniskt att klaffa än vad dom flesta kan ana. Sen är det ju alla hennes lärare och kompisar som ställt upp och gjort inspelning av ljud och bild möjlig. Och sist men inte minst har ju Millan haft en (alltför) hårt jobbande och stöttande familj som hjälpt till med logistik, marknadsföring och praktiskt kringarbete. Det är banne mej inte dåligt att få ihop allting - Millan med vänner är grymma!

1:59 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Jag tror nog tvärtom, att försöka hela sig genom att få den ena sidan att gå ihop med den anadra och hitta ett sätt att kunna vara både den duktiga glad men även den trötta mindre glada och ändå är allt ok...

När man vill vara duktig jämt är det som att försöka balansera livet på bara ett ben och vägra sätta ner andra foten också för då kanske man inte duger eller blir så omtyckt som man känner att man 'måste...?

En tanke... att tycka om sig själv när man står på båda fötterna, som att hitta yin och yang i sig själv.

9:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka