.

Mamselamsen

tisdag, december 26, 2006

Dagens "mission"! UPPDATERAD

REA!

Alltid en nödvändighet, då det finns julklappar som ska bytas. Fast i år är det bara en som ska tillbaka!

Mor i huset tror fortfarande att barnen är sådär sju år och har en viss benägenhet att köpa för små storlekar, så Millan måste byta sina nya träningskläder.

Tja, sen måste jag köpa en ny bärbar telefon, för den gamla behagade lägga av dagen före julafton. Varenda gång det nu ringer, blir det kravalliknande tjuvrusningar genom lägenheten in till min säng, där den enda idag fungerande telefonen hänger. Alla ligger i min bäddade säng och pratar.... så den ser alltid ut som ett gigantiskt råttbo efter samtal med pojkvänner och annat löst folk :-D.

Så nu ska jag försöka få liv i Camilla, som äntligen blivit av med sin "jetlag". Faktiskt blivit av med den så bra att hon nu kan sova under hela den mörka tiden av dygnet.... vilket är nästan hela tiden. :-)

Over and out/Mamselamsen, som trots jul har en och annan femtioöring kvar i börsen.


Uppdaterad
Asbra med reor! Vi var i Kalmar i tre timmar och vad tror Ni att det blev för napp?

Jo, nya julprydnader!!!! (Jag vet, jag vet... jag är inte riktigt klok. :-)

Jag tror att jag har lagt av mig lite... eller så behöver jag inga nya kläder eller skor helt enkelt.

Telefon? Nä, glömde.

Over and out/Mamselamsen, soffsugen

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Då förstår jag... jag undrade nämligen varför det galopperades in till ditt sovrum i går =)

God fortsättningen på er!

10:42 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Så vad blir de stora planerna efter "mamsans"? *nyfiken i en strut*

2:54 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Reat och klart!

3:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jappp.... även idag!

Jubbe: Inte en aing... mjåste landa först.

Strumpstickan: Här också.

3:55 em  
Blogger PGW tycker...

Jamen julprydnader var väl precis vad du behövde :-)

4:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Njaaaa....

4:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja det där med att man inte kan motstå nya julprydnader fast man redan har drivor hemma, det är ett evigt mysterium! Jag drabbas också av det, år efter år!

5:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och speciellt nu, när det är halva priset.

6:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka