.

Mamselamsen

lördag, december 23, 2006

Nu är det jul!

Herre Gud.... innan granjäkeln står rakt. Många svettdroppar och en hel del svordomar blev det.
Jul1 liten
Men vá fan... till slut blir den hyfsat rak!
jul2 liten
Och så måste den stagas.... Ni vet Elsa och Ebba. De kommer att klättra järnet.
jul3 liten
Ingen kan klä en julgran lika snabbt som Camilla. Det var knappt hon fastnade på bild.
jul4 liten
Spiran!
jul5 liten
Klarrrrrt!
jul6 liten
Och nu ska jag sjunka ner i soffan och dricka ännu mer vin och spela (hör och häpna) BingoLotto. Stephan och jag skojade med tjejerna om att vi skulle spela BingoLotto ikväll, vilket vi aldrig brukar göra. Men när jag gick hem från Mamsans köpte jag på djävelskap två stycken till tjejerna.... bara för att vara "snäll"!

När Stephan gick hem, köpte han på fyra. Så nu är vi tvungna att spela allihop! :-D

Over and out/Mamselamsen, som har den lilla leopardmönstrade på..... och som förmodligen kommer att somna som en gris innan hon får bingo.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Önskar dig en riktigt God Jul och hoppas du håller koll på att pappsen sköter sitt nya uppdrag.

9:37 em  
Blogger Bambi tycker...

Ha en underbar jul med dig och dina!

9:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag bara undrar om paketen är E&E säkra???
Men det ser väldigt stämningsfullt och vackert ut, och jag älskar att ha alla klappar under granen!

10:30 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

GOG JUL!!!!

11:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tjusig gran! God Jul!

11:50 em  
Blogger Linda tycker...

Önskar Er en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
För ni har verkligen ett alldeles nytt år att se fram emot och jag tycker det är underbart med människor som faktiskt lyssnar riktigt ordentligt på sin egen kropp!
Var rädda om Er och njut nu av en härlig julhelg med era töser på "himmaplan".

12:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

God Juuuul!

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka