.

Mamselamsen

lördag, december 23, 2006

Naaw....

Vad alla är gulliga! Presenter och blommor på Mamsans.... och sen stod det en julkasse utanför dörren när jag kom hem.... från Linus med föräldrar.
Juligt! liten
Stephan har skrattat åt mig..... för jag klarar inte av att få grejor..... jag gråter! Så jag har susat runt den sista dagen på Mamsans med alldeles rödgråtna ögon.... eller nästan iallafall.

Tack, alla snälla och rara människor!

Fast så jävla underbara är vi inte.... för jag kan både svära, supa och slåss om det behövs.

Over and out/Mamselamsen med maken, som ska ta hand om hälsan nu.

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

GOD JUL! från en trogen (men aldrig kommenterande) bloggläsare. Hoppas ni får en lugn och skön tid med ungarna, men stäng av alla datorer va ;)

3:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fia: Jamen... nu har jag ju tid juh. :-)

4:41 em  
Blogger Kimmie tycker...

Det är kul både att ge och att få.
Ha en underbar jul.

5:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det enda som är tråkigt är att jag aldrig fick en chans att gå på Mamsans! Men jag har pratat och skrattat tillräckligt tillsammans med dig för att förstå att ni var uppskattade och kommer att vara saknade!

Nu ska ni verkligen ta hand om er själva och varandra och ha det skööönt!!!

5:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Låter som ett klokt beslut (säger en som vet hur det kan gå...)

Ha en underbar jul nu, och fortsätt på inslaget spår.

Kram från en numera sjukskriven människa.

6:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

En riktigt god jul till er alla. Hoppas ni får en lugn och fin jul. Kommer sakna onsdagarna på Mamsans..men vi ska ju ta en fika ihop. Kommer ju nästan bli samma sak. =) Kram Fia från Nybban

7:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här kommer julkramen till dig! GOd Jul!

7:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oh... vad Ni är rara.

Vi SKA ta hand om stress och icke-riktigt-fungerande hjärtan.

7:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Aj då, jag hann aldrig titta in till dig på Mamsans men mår ni inte bra så är det ett klokt beslut. Önskar dig en riktigt God Jul, var rädd om dig! /Anette

11:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

God jul! Hoppas allt är bra med er "där uppe"! Själva har vi haft magsjukan ett par dagar men Linus verkar ha klarat sig än så länge... som tur är! Nu har vi i alla fall fått in granen (men den är inte klädd än), allt annat är kaos "här nere" men det blir väl jul ändå antar jag. Hur som helst, ha en bra jul! Kramar från Jenny, Jesper & Linus.

2:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anette: Och du som bor så nära. :-) Men God Jul på dig ändå!

Jenny: Vi tittar ner idag och kollar upp läget! Vi kan ju fixa till granen.... var det den som stod på gården?

9:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka