.

Mamselamsen

tisdag, oktober 03, 2006

Styling!

Steg 1. Gå till Willys och inhandla en dylik låda.
Slingorna1 liten
Steg 2. Sätt på den kalas-vackra mössan.
Slingorna2 liten
Steg 3. Dra ut slingor och kleta på.
Slingorna 3 liten
Steg 4. Nettokasse på, för att inte kladda ner allting. Glöm inte att knipa ihop kassen i nacken med en sån där plastpåseklämma. Vänta 40-45 minuter. Prata för Guds skull inte i telefon, så du glömmer tiden... jag gjorde det.
Slingor4 liten
Hoppsan... det blev en blondin!
Slingorna 5 liten
Imorgon ska jag klippa mig.... hos Guldsaxen!

Over and out/Mamsebimbon.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Gråhåriga maken gjorde tvärtom. Färgade håret svart! Ditt hår blev iallafall snyggare än hans!"Morskan"

10:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... alltid en tröst. :-)

10:24 em  
Blogger Vanja tycker...

Where is the "before-picture"???...

10:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

vanja: Glömde det!

11:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen: Jag menar förstås att du blev snygg! Min andra kommentars formulering kanske lät lite konstig!"Morskan"

9:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka