.

Mamselamsen

söndag, oktober 22, 2006

Äntligen!

Det tog Camilla sex år att kasta de sista resterna av Jantelagen överbord. Men nu är det gjort!
Camilla mick
Fotot är taget och redigerat av Hampus och Sabina Ulleryd

Och jag härmar som vanligt Kirsti Tomita: "Halleluja-moment"!

Så nu kan Ni gå in och kolla hennes nya blogg och hennes omgjorda myspacesida (fast det är ju inte hon själv som skrivit "biosen" . Där finns saker som officiellt aldrig nämnts med ett ord förut.

Nu är det bara jag som ska våga släppa den "svenska blygheten" och verkligen våga visa vem jag egentligen är..... nja, det får nog vänta? :-D

Over and out/Mamselamsen, som sovit i tolv timmar!!!!!!!!!

8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

va? Inte en kommentar?

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha.... det är det väl aldrig, när jag skriver om Camilla.

7:40 em  
Blogger Bantartant tycker...

Heja Camilla och heja mamman!!

Om ingen annan "skryter" så får mammor göra det....

Superkul att det går bra för Camilla!!! Jobbar man hårt, kommer man längre!!!

Kunde inte låta bli... att bli osvensk alltså!!

8:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bantartant: Ibland gillar jag att vara lite "osvensk".

Fast i mitt kommande liv har jag tänkt mig att bli någon form av anarkist. :-)

8:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppas hon gör supersuccé. Det är hon väl värd som hon har kämpat med än det ena och än det andra som du har rapporterat om! :)

9:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra! Frisk vågat!

9:24 em  
Blogger Ullton tycker...

gillar hennes frissa skarpt!

1:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... hon suger nog åt sig.... om hon har tid, för nu jobbar hon sä där mycket igen. Hoppas ryggen håller.

7:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka