.

Mamselamsen

fredag, oktober 27, 2006

Det var den där jävla CD/DVD-spelaren som ställde till det.

Min Datordoktor har varit här i flera timmar ikväll. Vad han höll på med har jag inte en susning om, även om han förklarade. Han kommer snart tillbaka igen, med en egen "spelare" som han ska stoppa in i min dator. (Hu, det lät nästan ekivokt!)

Men han kan inte göra något om inte min dator kan ta emot hans skivor.... (Nää, nu lät det så där snuskigt igen.)

Hur som helst, han kommer med sin spelare, så går det nog.

Iiii.... igen!

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Kimmie tycker...

Ohhh, här händer det grejor!!!

11:03 em  
Blogger Veronika tycker...

Jag var rädd att du blåst bort. Men det var alltså bara någon som stoppade in saker i din dator. Ja, då vet jag.

11:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hahaha ja det är tur att det går (som det ska) när de stoppar i sina grejer i datorn.

12:33 fm  
Blogger Tankevågor tycker...

Ja grejer måste ju stoppas in för att det ska bli någon fart på det hela!

1:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Så vansinnigt upphetsande var det faktiskt inte. Jag låg mest på soffan och kollade på Idol, medan han försökte stoppa in saker i datorn. :-)

9:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka