.

Mamselamsen

söndag, september 10, 2006

Fråga.

Någon som har något emot att jag tar bort mig själv från "Årets blogg"?

Jag ligger visserligen ganska hysat till.... men jag känner mig så vansinnigt stressad av det. Och är det något som jag avskyr, så är det stress.

Min blogg ska vara min blogg... och vad folk egentligen tycker om den, skiter jag i.

Jag väntar till ikväll, innan jag tar något beslut.

Over and out/Mamselamsen, bloggägare! :-)





Asch... så jäkla dumt av mig att fråga Er. Jag bestämmer ju själv över min blogg.

Japp... bort ska den!




Men hur fasen får jag bort den?

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är ju upp till dig själv ju för sjuttsingen. Det är inte meningen att du ska behöva skaffa dig stressfaktorer i onödan. Du ligger på min topplista i alla fall =)

10:20 fm  
Blogger Langri tycker...

Håller med dig. Bloggtävlingar går bort.

11:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är förvånad att du höll ut så länge. Jag vet ju att du brukar bli stressad av sånt här så plocka bort det bara!

11:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka