.

Mamselamsen

söndag, juli 23, 2006

Man får reda på en massa nyttigheter när man går ut.

Vi håller oss ganska mycket på vår kant här i Nybban, men idag fick vi reda på att i vår lilla håla pågår rena maffiafasonerna.

-Försök till bedrägeri, för att inkassera ett hyreskontrakt som redan var skrivet på någon annan.
-Svartbar/klubb på en annan våning än det egentliga företaget, som alla tydligen vet om, utom vi. Fast nu gör vi... och vi ska hålla oss väldigt långt där i från.
o.s.v o.s.v.

Haha... det trodde Ni inte om Nybban va?

Over and out/Mamselamsen, som går sin egen väg

10 Kommentarer:

Blogger Formerly known as hooct tycker...

men alltså, hade inte nybro typ mest kriminalitet ( i förhållande t storlek, heh) i sverige för några år sen? jag är säker på läste om det.

11:38 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

svart klubb?? Vart fan da?

11:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Finns det mer grejor än ett glasbruk o systembolag i Nybro????? Har fö bara varit i Nybro 1 gång i livet. //"Morskan"

11:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

hooct. Jo det stämmer. Kriminella Nybban fanns på allas karta då..iallafall de kriminellas. Hur det är idag kan jag inte svara på. Men troligen inte så stor skillnad. :( Men svartklubb?? De var mer än jag visste. E inte hos mig iallafall. De vet jag=)

2:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Jag mailar sen,
Hooct: Då är det alltså sant.
Morskan: Mamsans finns också. :-)
Fia: Ni inte hos dig.:-) Jag kan berätta när du kommer.

5:41 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Ja, där Mamsan bor... förundras jag över ingenting...

10:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

När jag kommer till Nybro skall jag genast leta upp Mamsans!! Lita på det!!// "Morskan"

10:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Svartklubb har jag med missat faktiskt. Det här måsta man börja luska ut..

9:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Here are some links that I believe will be interested

12:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka