.

Mamselamsen

onsdag, juli 19, 2006

Jag i telefonintervju idag!

Fick ett samtal från en tidning till Mamsans idag. En telefonintervju…. om Camilla! Tja, vad skulle jag säga? Det blev mest om hennes alla skador och sjukdomar…. och ingenting om hennes musik.

Efter ett par timmar ringde tidningen upp igen… de hade nog kommit underfund med att en intervju med en mamma inte var så himla lyckat. Jag menar… mammor är ju mammor, är ju hönsmammor. :-D
Så de undrade om jag inte hade telefonnumret till Millan självt istället… och det hade jag! "Good choice" tidningen!

För det är fasen inte lätt att berätta vad Millan håller på med… det är ju så mycket som jag inte får/kan berätta.

Over and out/Mamselamsen, som haft finfrämmande på Mamsan idag.

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Vad kul! Nu blir jag ju nyfiken pa vilken tidning det ar? Men hur fan kan du vara sa trakig att du pratar om hennes HALSA i en intervju???Hon ar ju ung!

9:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mammor du vet! :-) jag pratar om det som är viktigast för mig.

9:24 em  
Blogger Ilva tycker...

nja, det dar gar jag ju inte riktigt med pa...

9:25 em  
Blogger Cornelia tycker...

Som sagt, vilken tidning?

10:35 em  
Blogger Humlan tycker...

Hoppas att hon pratade om annat! Musik t ex... ;-)
Men jag förstår dig.
Och jag utgår ifrån att du talar om när någon tidning skriver om henne!!!!

11:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka