.

Mamselamsen

onsdag, juli 19, 2006

Finfrämmande på Mamsans idag.

”Kan vi få pannkakor med sylt och grädde till Vildingen”!. Jag fick nästan hicka och tittade upp. Japp, där stod "En vildings bravader" med hela familjen. Såååå jäkla kul!

Och vilken tur att vi hade det lite lugnare idag, så jag hann sitta ner och snacka lite allmän skit om bl.a. mina fotbeklädnader, som för övrigt var det första hon spanade in vid disken. Appappapp… inga stödstrumpor idag! Dock hade jag sådana där microsmå strumpor, som inte ska synas när man har skor på sig. Jag hade sådana… med sandaletter! Och inte nog med det, det var hål på dem också. Glamour-Mamselamsen föll som en gråsten.

Men så himla kul att få ännu ett ansikte på en bloggare. Snygg karl hade hon också!!!

Vildingen-himself? Han var en vilding, fast inte så fasligt. Han tog sig en promenad på gågatan nedanför uteserveringen och pratade med tanter med rullatorer.

Nästa!

Over and out/Mamselamsen, nyduschad och med ett glas vin bredvid datorn

5 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Så kul!
Det är ju perfekt att ha Mamsans, dit alla kan titta in och ta sig en fika... vi kanske skulle hitta en bloggande kaféägare här i Stockholm också!

11:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det vore kul.

6:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

HÄFTIGT!

10:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Å jag var där åxå. He he. Men vilda barn tycker jag inte om. Så jag gick. =) Å visst hade hon en snygg karl. =)

12:29 em  
Blogger Unknown tycker...

Han är askalas :)

8:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka