.

Mamselamsen

fredag, juni 16, 2006

Konstiga jag!

Ibland undrar jag om jag är rikigt som man "ska" vara när man är 50+.

Jag har mycket lättare att umgås med... och har större förtroende för, de som är 20-35 år, än de som är i min ålder.

Jag har kanske haft otur, men jag anser att väldigt många... kvinnor i min ålder är falska och lismande... framför allt lismande.

Nä, tacka vet jag de punk-rockande killarna som kommer till oss emellanåt... inget jäkla knussel och hymlande. Jag tror jag lätt skulle lämna, mina ännu icke-existerande barnbarn till dem som barnvakter.

Är jag knäpp, eller finns det fler som känner som jag?

Over and out/Mamselamsen, som nu inte menar alla... undantag finns.

8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Generationsfraga kanske, de har val blivit uppfostrade att vara fina o trevliga flickro fast de inte har lust att vara det...

6:48 em  
Blogger Ullton tycker...

hej mamselamsen.. mina bästa vänner är 50+. dessa kvinnor vet vad livet handlar om.. utan dessa vet jag inte vad jag skulle göra!
Kram ullton

7:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva: Ja... kanske!

Ullon: Inga skitförnäma saker alltså. :-)

7:19 em  
Blogger Ullton tycker...

Jag är aldrig skitförnääääm.. men jag gjorde en gång ett perceptions test när jag var 17... och enlig det var jag 37.. hahahah det är därför jag gilar att dricka teiquilla med folk över 50+.. loooove you!

7:53 em  
Blogger Ullton tycker...

hahah jag är faktiskt full...... för försa gången..

7:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ullton: Kooom hit... massor med skumpa! :-D

8:12 em  
Blogger mikebike tycker...

haha mamselamsen. du känns inte som 50+ heller. men det är en komplimang, inget annat. du e så kool!

8:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja tacka vet jag dom punk-rockande killarna =)

Ett gäng seriösa vänliga killar.

Tack för kaffet och gästfriheten!

5:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka