.

Mamselamsen

onsdag, maj 24, 2006

Tille

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nu finns Better Place - Tille Song även The Pirate Bay som torrent: http://thepiratebay.org/details.php?id=3488823 *kram*

10:06 em  
Blogger Bambi tycker...

Har just tittat på pgm- bara gråter--Är det Ok, om jag ref till din bogg?? Vill ha OK innan...Vill skriva om det här.. Och till din dotter- som jag också tänker skicka till hennes blogg- Du är underbar!

10:19 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Tack. Men allt ar tack vare Tille...*kram*

10:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hann hem (fick för mig att det var kl 20 och därför skulle missa det?) så jag hann se nästan hela. Ett väldigt fint program.

Och en fin sång.

10:37 em  
Blogger Bambi tycker...

Mamsen, är det Ok om jag lägger ut pgnr oxå, tror du? Avvaktar ditt besked..

Inte för att jag har en massa läsare, men det är ju så omskakande, så man bara vill hjälpa till så gott det går!

10:39 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Ar familjeliv-sidan knas for alla eller bara for mig??

10:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bambi: Klart att får/ska!!!

10:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Peter: Det var ett jättefint program.... hoppas det drar igång/fortätter igen att dra in pengar till fonden.

10:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Vad as-kalas!

Calua: Japp!

10:46 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag såg det inte för jag var hos grannen på middag. Vi åt inte blå lax...

12:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka