.

Mamselamsen

onsdag, maj 24, 2006

Ok... nu börjar det på TV4.

4 Kommentarer:

Blogger Jubbe tycker...

Sitter o zappar mellan Tille och Top Model finalen!

//J

9:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Reklampaus... vet inte om jag orkar se sista delen. Snyftar mest hela tiden. Min mamma säger att jag inte ska se sånna hemskheter. Men jag kan ju inte låta bli att engagera mig i andra människors öde.

9:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag och min dotter satt och såg hela programmet. Starkt och känslosamt! Enda nackdelarna är ju alla reklampauser, i vissa program är de helt olämpliga........Vad stolt du och din dotter måste vara som fick lite av sången spelad i TV. Jag spelar den ofta för mig själv och även till vänner.
Kram Gunilla (Rickards änglamamma)

10:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det är så sorgligt... men oh, vad mycket tankar om livets förgänglighet som kommer upp.

Tänk vad Tille ändå hann göra under sin korta tid på jorden.
1.Han fick oss alla att förstå att det fanns en sjukdom som heter EB (jag visste ine att den fanns), och att det förhoppningsvis kommer att ösa in pengar till Tilles fond.
2.Han fick många av oss att stanna upp och verkligen tänka efter vad vi höll på med.
3. Han var orsaken till Millans sång, som nu alla med änglabarn ev. kan relatera till.
4. Han kan genom att han funnits, ge stöd åt andra barn med EB. Just nu finns det två små barn till i Norrland.

Och själv hade han nog ingen aning om hur mycket han påverkade oss alla.

Tack Therese, för att du orkade förmedla allt till oss.

10:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka