.

Mamselamsen

onsdag, maj 24, 2006

Underbar dag!

Redan innan jag fått i mig kaffet, ser jag att jag har:

-Vunnit en miljon dollar från en bank i Afrika.
-På ett par dagar kan jag få papper på att jag är professor i.... tja, vad jag vill. Matlagning kanske?
-Att jag snart vunnit skor för 10 000 kr.
-Vunnit fem miljoner på min emailadress... tre gånger!

Nu kan ju den här dagen knappast bli bättre, undrar om jag inte ska ta och gå och lägga mig igen?. :-)

Over and out/Mamsan, rik på både pengar, skor och utbildning

4 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jamen det är ju underbart! Nu blir det guldtallrikar på Mamsans!

Och all gegga i ansiktet och på händer och fötter gjorde underverk?

7:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Visst.... mirakel är vad det är.

7:53 fm  
Blogger Eva-L tycker...

Men jag ska också vinna skor för 10 000 kronor!!!Kanske kan vi shoppa dem tillsammans:-)

7:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

eva-l: Jaaaa... det gör vi. Pax för dem i GULD!

7:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka