.

Mamselamsen

söndag, maj 28, 2006

Men hallå alltså!

Någon som förut sett detta? *förvånad så jag ramlar av stolen*
Bingolottoschampo liten
Jag var inne i Stephans badrumsskåp och rotade idag och hittade Bingolottoschampo... fyra flaskor!!!! Först och främst visste jag inte att man kunde duscha med Bingolotto och för det andra... hur i himmelens namn hamnade de flaskorna här? Vi köper inga Bingolotter, än mindre spelar. (Jag undrar hur generöst, naturligt och vårdande det är. Måste prova nästa gång.)

Kan det vara så att Sephan har vunnit dem genom sitt fantastiska kubb- och hästskokastande?
Jag måste fråga honom, så fort han kommer hem från ogräsrensandet.

Over and out/Mamsan, som aldrig slutar att förvånas.

12 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: Jag veeet! :-)

3:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

har sett shampoot hemma hos er i typ många år.. :)

4:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Å så tjusigt det blivit här! AVUDSJUK är jag!
Inte visste jag att Bingolotto vidgat sina vyer?

4:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Hittade det hos pappa... har du testat det?

Rita: Bara kontaka Jessica... hon fixar det ganska billigt. :-)

4:21 em  
Blogger SixesAndSevens tycker...

Kanske spelar han bingolotto i smyg... Så ofta och mycket att han får gratis schampoo...

5:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

En smygspelare alltså... hm!

5:38 em  
Blogger Humlan tycker...

Det är väl trevligt när han kan ge dig små överraskningar efter alla dessa år! Jag är säker på att du inte heller är helt förutsägbar...

5:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Det värsta är att de nog stått i hans badrumsskåp ett tag. Jag har alltså noll-koll. :-)

6:04 em  
Blogger Jubbe tycker...

Jag saknar en bild på en leende Leif Loket Olsson på flaskan....

7:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jubbe: Fy fasen... då hade jag slängt dem direkt.

8:37 em  
Blogger PGW tycker...

Hmm, luktar man lila sedan eller? :-)

7:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Jag tror man luktar skunk.

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka