.

Mamselamsen

lördag, maj 27, 2006

Ibland tror jag att jag är Lotta på Bråkmakar gatan.

"Jag kan allt"!

Idag har jag serverat, pantat burkar, rensat ogräs, "lattat", bundit om min man, och fixat ett gigantiskt stopp i köket.
Stopp liten
Denna kompanjon har varit min följeslagare de sista tjugo åren. En sann vän, som inte blir putt om jag säger "you suck". Pappersbiten fick efter att han inte "suckade" så bra en gång... han "blowade" faktiskt mest.

Over and out/Mamsan, med världens bästa vänner

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

En äkta vaskrensare!! Det har jag inte sett sen mormors dagar. :-)

10:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lillab: Den är as-kalas!

11:13 em  
Blogger Humlan tycker...

Min mamma har en sådan... den har nog funnits i hela mitt liv... dom håller tydligen bra!

12:20 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Har inteALLA en sådan? Hur göt Ni,när det bli stopp?

8:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka