.

Mamselamsen

onsdag, april 19, 2006

Anonymous in New Bridge.

Japp, jag vågade mig ut i Nybban iklädd t-shirten. Har jag förresten berättat att vi inte bara har en gigantiskt gran till jul på torget? Vi har ett gigantiskt påskris där i April också.
Björk liten
Påsk-käringar har vi också... helt naturlig. De bara byter prefix ibland... fast för det mesta har de inga prefix alls.

Efter att ha beskådat detta vackra träd hade jag tänk ta mig en fika på Willys.
Fiket liten
Iiiii.... det var under ombyggnad, men jag fick i alla fall en Cola, som inmundigades inklämd mellan ett stycke affärsdisk och en soffa.

Tja, sen får man väl ägna sig åt lite shopping. Bl.a. inhandlades dessa torra och svarta champinjoner
Torrisar liten
Jag tror det vankas lite skapande om en stund... trots att det bara är onsdag. När jag stod där i kön på Willys, såg jag en dam framför mig som hade enorma örhängen... sånna ville jag ha. Så jag drog iväg.... efter att jag betalat naturligtvis till ett av parfymerierna, med tanken "Mamselamsen goes åttiotal". Och det gjorde jag!
Åttiotal liten
Blaffor i öronen och vulgärt dingeldangel runt halsen..... As-kalas!

Ja, sen köpte jag en grej till, men det kan jag inte skriva om här... för då blir det inte kul!

Over and out/Mamselamsen, mingeljingel.

5 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Det ser ut som de där clipsen som man var tvungen att ta av sig när man pratade i telefon, annars slog de mot luren. Jag hade en jobbarkompis som envisades med sådana örhängen, hon gick oftast omkring med ett på sig, det andra låg på skrivbordet...

4:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Exakt ett sånt är det! :-)

4:57 em  
Blogger Jubbe tycker...

Vilket fynd med smyckena....hur coolt som helst till den lilla svarta eller till ett par riktigt mörka jeans.

Om du kikar på din statcounter borde du nu få upp företaget jag jobbar för..hehehe

//Jubbe, tillbax på jobbet

6:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Till mörka jeans i så fall.

Ska kolla min räknare imorgon. :-)

9:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

mysigt blingbling.

10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka