.

Mamselamsen

onsdag, april 19, 2006

Släpp fångarna loss det är våååår!

Här sitter två frihetstörstande jamare och mentalt jagar alla duvorna som sitter på taken runt omkring.
Fönster liten
Men jag vet nog hur det skulle bli om jag verkligen släppte ut dem. De skulle kräla runt som fyra centimeter höga bärfisar och skrika i högan sky. Så det är nog bäst att Ni fortsätter med Era mentala jakter från fönsterbrädan.

Over and out/Mamselamsen, som har två fönster öppna för deras skull.... och själv fryser jag häcken av mig.

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

har var det 15° klockan sju i morse...yahooooo

10:22 fm  
Blogger Ilva tycker...

har var det 15° klockan sju i morse...yahooooo!!

10:23 fm  
Blogger Ilva tycker...

kan inte upprepas nog som du ser!

10:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Jag vet... jag läste det hos dig. Äckligt att behöva få höra. :-)
F..n... spammar du mig?

10:28 fm  
Blogger Humlan tycker...

Ibland är det bättre att drömma...

10:33 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Själv sitter jag på balkongen i linne o njuter av ett glas saft i den varma solen...(intalar mig iaf att det är varmt nog ;-))

//Jubbe

10:48 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Föresten tack för hjälpen med statcountern.....milli grazie.

Hur coolt som helst!!!

11:04 fm  
Blogger Unknown tycker...

Häpp

Så blir mammas katter oxå...totalt supermesiga

de vill ut och sen ligger de bara platt pannkaka och bräker..( bokstavligen talat bräker..nåt knasigt ljud gör de iallafall :)

Här har faktiskt solen tittat fram...Ska ta en liten promis till kiosken på lunchen och köpa en glass tror jag :)

Tjing

11:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Jag ska snart stänga ner den här datorn... stora beslut idag.

Vilding: Visst är de konstiga de där odjuren. Här ska nog också bli årets första glass. Får kolla in nyheterna... för en ny glass vill jag ha.

11:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka