.

Mamselamsen

tisdag, februari 14, 2006

Medan jag var hos doktorn... Uppdaterad!!

fixades och donades det här hemma vill jag lova. En bra stund efter hemkomst upptäckte jag vilken sjuhelsikes as-kalas "Alla hjärtans-dags-present" jag fått.

Snart kommer foto... ska bara ladda batterierna.... till kameran alltså.

Tro det eller ej..... jag blev as-glad!

Over and out/Mamselamsen, som nu tar den andra duschen... för jag SKA duscha. :-)


Uppdaterad 17.21

KOLLA...KOLLA vad jag fick idag!!!!
Tvättmaskin liten
Hur lycklig är inte jag?

Alla som följt min blogg, vet vad jag tycker om alla de hundratals trappsteg som krävs för att sätta på en enda ynka maskin med tvätt. Nu behöver jag bara gå tio.... horisontellt!

"Jag kunde dansa sååå.... jag kunde sväva såååå" *sjunger lite operettlikt*

Just nu kopplar elektrikern samman allting. Hurra... vad jag ska tvätta ikväll!

Over and out/Mamselamsen, egentligen hur oglamorös som helst. :-)

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Duscha är skönt...Bada är ännu skönare...

Vilken snäll man du har...:)

Tror du att det finns plats i Nybban för ännu en pratglad vinpimplare med en faiblesse för shopping?
Vi var faktiskt och tittade förra våren på en lägenhet i Kalmar men kom fram till att så länge Vilding är liten så är det bra att bo nära sociala ( läs barnvakter) nätverk.
Men nu flyttar ju svärföräldrarna till Byxelkrok så vem vet? man kanske hamnar neråt i landet så småningom


Ha en himla bra alla Hjärtans dag.

( tur att det inte var böldpest iallafall :) )

3:36 em  
Blogger Anna tycker...

Himla nyfiken blev jag på vad du fick som present. //En som smyger mig in här ibland.

4:31 em  
Blogger PGW tycker...

Den mannen FÖRSTÅR dig! :-)

/Lycklig ägaret till både diskmaskin och tvättmaskin, mycket förtjus i båda

5:34 em  
Blogger Humlan tycker...

Det hörs hur du sjunger, ända hit!

Det finns saker som man uppskattar om och om igen, varje gång man anväder dom...
Den "dubbelmaken" verkar ha sinne för presenter!

5:39 em  
Blogger CV tycker...

Ja det är skönt att slippa gå till tvättstugan. Absolut.
Gratulerar.
RS
kulturbloggen.com

5:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jiiiihaaa...

5:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, Bara du inte tvättar Ebba och Elsa i den där... Titta noga i den innan du stänger och tvättar..
Grattis!

6:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Lovar!
Monica: jaa, jag har en väldigt snäll och omtänksam man.

6:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka