.

Mamselamsen

måndag, februari 13, 2006

Jag KAN bara inte låta bli! Uppdaterad!!!!!!

Ser Ni likheten?
Ebba ryggläge liten
Bra bok liten

*fnissar hysteriskt*

Over and out/Mamselamsen, en riktigt rå sälle.


Uppdaterad 17.51

Okokok... igår hade jag mat- och äckel-dag. Idag kör jag jag den gräsliga och burleska stilen. Nu har Ni ju fått se omslaget på denna eminenta bok. Nu är det dags för lite exempel på vad man kan ha en död katt till.

Dartpil!
Dart liten
Pennvässare!
ennvässare liten
Grillspett!
Grillsett liten
Jag har lånat bilderna från boken ovan, av Simon Bond.

Så där ja, hur många vill halshugga mig nu... eller skriva boken "Etthundraett sätt att använda en död Mamselams" :-)

Over and out/Mamselamsen, still going strong.

17 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jag tycker den där boken är jätterolig :-) Men så är jag ju hundägare också ;-)

6:04 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Nappe är INTE road!!

6:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag gillar den trots att jag är kattägare och kattälskare. Konstigt va! :-)

Morgondimma: Jag tror inte att Ebba och Elsa gillar den heller, om jag ska vara ärlig. Men jag hotar med den ibland. :-)

6:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ska genast införskaffa den och ge till mamma som har 2 kattkräk
( E&E är söndagskolekatter jämfört med de bestarna)den ena vägermer än Vilding

Vart köpte du den?

6:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu är jag allvarligt oroad för din mentala och kroppsliga hälsa. Tur att du har tid i morgon så ser han till att du återsätts i din normala arvsdelar.

6:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Jag har ägte den i många år.
Du kan hitta den här:

http://www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/nph-se.html/product/0749308346

6:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-Maj: Det är lugnt... jag är sån här när jag är frisk också.

6:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Njaa inte riktigt..men Vildings älskade Mostrar kan vara lite kattaktiga ibland...:)

Mammas ena katt Killemojjen väger ca 14 kg..Där kan vi snacka om osmidig katt.Han har gått på bantningskur i ca 5 år men inte sjutton hjälper det...Han när helt enkelt STOR.(norsk bondkatt)

Tjing

7:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Undrar om Ebba kommer att bli så stor...Näää!

Kan du inte ta ett kort på honom.

För jag fattar inte när Ebba ska sluta växa... jag kollar kort som bara är några månader gamla och skillnaden är enorm!

7:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ska se om han fastnar på bild nästa gång jag åker till mams.

Han hoppade upp på en fönsterbräda en gång...Den rasade...

7:36 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag håller med Anne-Maj. Prata ut med tant/farbror doktorn om dina morbida sidor!

7:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: jamen... jag gillar mina morbida sidor.

7:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jaha.. så de e här man ska kolla in om man vill fräsa lite kattsnack
;-)

8:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp! Välkommen! :-)

Här är vi inte riktigt kloka.

9:08 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Yffen gillar bilderna. :)

12:13 fm  
Blogger PGW tycker...

Jag tycker dina morbida sidor verkar helt normala :-))

11:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! :-)

1:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka