.

Mamselamsen

torsdag, februari 16, 2006

Ett avgörande steg mot ett totalt tillfrisknande.

Nu när virusarna börjar dra sig tillbaka, är det nästa grej som absolut måste göras för det fullständiga tillfrisknandet. HÅRET!!!

Jag har beställt tid hos frissan. Ska dit idag och det enda jag sa till dem, när jag bokade tid var att jag skulle klippas och att jag ville se solblekt ut. Sen får de fria händer.... "Surprise me"!!!

Jag är inte så himla kitslig....allt är bättre än den halvtaskiga, risiga och spretiga volm som just nu toppar mitt IQ.

Vem vet..... kanske foton?

Over and out/Mamselamsen, som förresten ska skabbehandla Ebba och Elsa i eftermiddag. Mm...Elsa hade öronskabb med sig när hon flyttade hit.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Om du vågar så kan du bli hårmodell..men du kan komma därifrån med precis vad som helst...
Jag ska till Frissan på måndag för klippning,färgning och slingning OCH en ansiktsbehandling..

Lyxigt värre ska det bli...

/C som har Fredagskänsla...

11:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oj...det sista skulle man kanske också ha. Tror inte att det finns någon i Nybban som gör det.

11:36 fm  
Blogger PGW tycker...

vi vill givetvis se före- och efter bilder! Fram med kameran!!

11:38 fm  
Blogger Morgondimma tycker...

Jag gav min frisör (ny) fria händer och voila jag har en FRISYR!! Trots illkrull.

11:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Flytta till Sthlm *S*

Pendeltågen fungerar ALDRIG men våra frisörer gör ansiktsbehandlingar och filar naglarna samtidigt som du blir slingad....

11:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kommer att gå in o kolla under dagen om du lagt ut nån´ före/efter foto på frisyren...
och jag väntar o väntar....Nej,kan ju faktiskt göra annat under tiden.

11:55 fm  
Blogger PGW tycker...

Cian, kan jag få namnet på din frisör BUMS tack!!

12:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

PGW


Jag tror dom heter
Knopp och Kropp /Sundbyberg
Föga originellt men dom är bra

12:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Okok....bilder på ingång! :-)

2:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka