.

Mamselamsen

torsdag, november 10, 2005

Santa Maria!! I´m back in business!

Trots nya "ihjälslagningar", brutna naglar och kraskande revben..I´m back in business. Här är beviset.
Back in business liten
Min mamma sa alltid att man kan suggerera sig till saker. Jag suggererar för allt vad tygen håller, att smärtan i bröstet egentligen är skööööööön! Ägnar mig åt det i kväll... återkommer i morgon om hur det gick.

*hasar mumlande ut till köket* "Det gööör inte ont....det är sköööönt.... det gööör inte ont.... det är skööönt.... det göööör inte ont....."

Over and out/Mamsemantran

8 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Vad i hela friden har du råkat ut för?! (Undrar en som varit lite frånvarande). =)

8:26 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Fast hjärnan fattar inte ordet inte - så ta bort det för allt i världen. Jag mår bra - heter det!

9:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Javisstja! "Det är sköööönt"!

9:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mamma mu. Snubblat över Ebba och brutit två revben

9:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Katten rev-benen, typ.

11:44 em  
Blogger Bantartant tycker...

Jag ska suggersera bort mitt "sötsug".. jag är inte godissugen, jag är iiiiinte godissugen...

7:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

josephine! Hur rätt har inte du. Sen Ebba kom i huset har jag ständigt perforerade ben, efter hennes försök att klättra på mig.

bantartant. Jag lärde mig nyss, att man INTE ska tänka ordet INTE. hjärnan registrerar inte ordet INTE. Du borde tänka "Jag är mätt... jag är mätt...

8:04 fm  
Blogger Bantartant tycker...

...har precis ätit lunch... jag är määäätt, jag är määtttt

1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka