.

Mamselamsen

onsdag, november 09, 2005

Har tagit mig ut till soffan. UPPDATERAD! Än en gång!

Och spanar in en riktig "böna" på TV. För det måste man väl ändå säga om Lena Philipsson.

Men jag undrar en sak: Har hon "plasttuttar"? *viskar* Tycker avståndet mellan dom är lite för stort för att vara äkta.

Ahhh.... måste ut till TV:n igen och skruva ner ljudet..... nu sitter Stephan där och har skruvat upp det på max... fasen vet om han inte "head-bangar" också.

Over and out/Mamselamsen, som tänker på grannarna. =)


I pausen 21.40
Jag måste säga, att oavsett tuttar, tycker jag att hon är sten-cool! *drar... måste hinna röka innan hon börjar igen*

21.48
Min käre make påstår att de äkta p.g.a. att de skumpar. Man får väl tro på det då. =)

15 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Vaddå? Om jag tar på mig en sele kan jag dra undan mina ända bort till armhålorna... Och mina är äkta som fasen.
Jag tror hennes är äkta, annars skulle dom inte hänga så där. Kostar man på 30 000:- ser man väl för fasen till att dom sitter där dom ska?

9:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tycker du att de sitter för lågt?

9:19 em  
Blogger Ilva tycker...

Vilken konversation!! Hog niva!! Men sa sager jag bara for att jag ar sur for att jag inte kan susa till tvn for att kolla pa brona...

9:21 em  
Blogger Gagga tycker...

Bosse gick just o kollade.

9:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag köper numera enbart vaderade push-ups. Det ser lite bättre ut.
Och när man väl lyckas gå upp några gram så hamnar det på rumpan!! så idiotiskt.

9:32 em  
Blogger anna tycker...

Jo men det satt jag med och funderad epå!

9:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

josephine! När jag går upp sätter det sig ALLTID på magen

9:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har träffat Lena PH en gång, det var i Nässjö för 18 år sen. Vi hade parkerat bredvid varandra, klev ur bilarna och klev rakt på varandra. Tyckte hon såg bekant ut, hade sett henne förut fick jag för mig men kom inte på vem det var. Då jag stod vid en kiosk och köpte nåt en stund efteråt kom jag på vem hon var!!

10:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ohhh.... en "Lassie"

10:05 em  
Blogger Batbut tycker...

Och jag som missat hela alltet! Jävla siffror. När jag istället kunnat sitta och spana in PHs tuttar. Själv har jag äntligen lyckats gå upp såpass i vikt att jag kan göra penntricket! Men det har tagit sin tid *s*

10:26 em  
Blogger anna tycker...

ambulanskillen säger att de är fejk...stephan får tänka om!

10:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Ahaaaa... du har ambulanskillen hemma hos dig!!!! Got you!

11:38 fm  
Blogger Trollsländan tycker...

Diskuterade Lena Ph´s tuttar igår med en tjejkomis när vi kollade på henne på TV och kom fram till att dom är fejk...haft samma diskussion idag på jobbet och vi är samtliga rörande eniga om att dom är FEJK...man har inte en sån där konstig "hylla" överst när dom skumpar...den är konstgjord, det finns ingen push-up i världen som kan fixa den. En sak är dock säker, äkta eller inte...jag önskar att mina såg ut så! =)

2:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

trollsländan! Jag med! *avundsjuk*

2:58 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Penntricket? *fnys* Jag kan få fast ett par ketchupflaskor...

10:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka