.

Mamselamsen

onsdag, november 09, 2005

Önskelistan till jul. Kommer att ständigt uppdateras under december.

-Sminkväska från HM i guld och med pärlor.
-Bruna långbyxor, storl. 36, hög midja
-Presentsetet med "Eight 8 cream"
-"Glow" från JLo
-Doftljus
-Ljuslyktor
-Ny magtryckare
-Mullvadsfärgad pläd i ylle
-Handväska, beige, skinn
-Nagellack, Sally Hansen
-Body lotion, för torr hud
-Sminkspegel i guld
-CD-skiva med Carpenters. Den med brunt omslag
-Örhängen, stora ringar i guld
-Frän klocka
-Lång stickad halsduk (rosa-glittrig)
-CD-bok "Änglar och demoner"
-Sista boken av Arto Paasilinna
-Ny rosa tröja från GAP, den med flätor. Medium
-Morgonrock
-Röd lång trasmatta
-Mysig tjock polotröja. Ej sticksig, medium
-Sådana där runda chokladbitar i ask, med plommonsmak
-Hårspray, som gör håret till stålull
-Nya inramade kort på "hönsen"
-Den årliga trätomten
-Liten skomakarlampa
-Färdigmixad demo av Camilla
-Röda gummistövlar från "Tre torn", storl. 36
-En riktigt amerikansk ängel att ha i toppen på julgranen.
-Skojsiga glittersmycken

Och så det vanliga:
-En Ferrari
-En Rolex

Det var väl allt.... just nu.

Nu ungar, make och andra hugade givare är det bara att skriva ut det här och börja uppifrån.

Over and out/Mamselamsen, den ha-galna

12 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

*asg* varför vill du gå runt med stålull på huvudet?? vet du hur snabbt det brinne rupp??

6:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

man behåller frisyren i flera flera dagar. Och det kan blåsa hur mycket som helst... det gör inget. =)

6:08 em  
Blogger Humlan tycker...

Vilken lista! Du får väl lägga upp det någonstanns där de hugade kan pricka av det som de har köpt, så att du inte får 5 sminkväskor och 7 par gummistövlar...
Men du får INTE tjuvkika på listan och se vad som är avprickat! ;-D

6:49 em  
Blogger ninni tycker...

Varför inte börja nerifrån, med Rolex och Ferrari? :-)

7:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ninni! Har haft det överst i alla är. Har gett upp.

Humlan! De får väl maila till varandra. Fast jag brukat få tre trätomtar... minst. =)

7:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hampus läser "Änglar & demoner" på engelska nu (Angels & demons). Han säger att den är bra.

8:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! Bra, då vill jag ha den i julklapp.

8:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jamen jag köpte ju inget av det där! Jag postade nått helt annat... *lol*

9:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

josephine! Jag önskar mig egentligen .... ALLT!

9:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är det tänkt att den långahalsduken(den rosa & glittriga) ska vara smal eller bred? Bara undrar...

10:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

åh...jag önskar att jag hade storlek 36... För byxorna är väl till dig?

6:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jonna! Den ska vara stor och maffig. När jag svept den runt halsen i två varv, ska den täcka halva ansiktet.
Mifflan! Jag har kämpat länge för att komma dit igen.

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka