.

Mamselamsen

torsdag, november 10, 2005

Expedition hasning genomförd.

Varit både på banken, biblioteket OCH ett bageri. Min första utegångsdag måste firas. Säger bara: BUDAPEST!

Sen undrar jag en sak. HUR många personer från Nybban smyger på min blogg?

Under den halvtimmen jag var ute, kom det fram TVÅ för mig okända människor och frågade hur jag och min revben mådde. Faktiskt kände jag mig lite skitviktig och var på vippen att fråga om de ville ha min autograf, men kom på att det nog skulle göra lite ont, om jag skulle böja mig fram och skriva på deras mage. *kiknar så gott jag kan av skratt*

Nybbanbor... ge Er till känna... vi kan ju fika på Willys. Ja, Tove... jag vet minsann, att du är här ibland.

Over and out/Mamsetrasan, som intar ryggläge en stund.

10 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

expedition hasning....*asg* jag kan se en guldig krokryggad gumma komma genom Nybban....*asg* men jag är i n t e från Nybro....men släkten kommer nära därifrån ;)

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, exakt så var det. =)

2:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snart dags för den första manliga
blogg-groupien för din del!
*lol*

5:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men Hallååååå ni måste ju fixa ett bättre fik!!! Det enda roliga där är ju att se torghandlarna på lördan och hur kul är det på en skala. Nej fixa ett fik på andra sidan torget istället så man kan fika när gubben går på bolaget. Och det är säkert mycket roligare att se torghandlarna från det hållet.

7:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Förresten...min pappa har span på dig. De har haft det uppe i kommunfullmäktige...;-)))

7:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

christina. Fik på andra sidan torget är ju på G.

OCH vad överlägger dom om på kommunfullmäktige? Guldförbud? =)

8:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gör dom....nytt fik??? Men det såg jag inte när jag var där sist. Tjoa när fiket är klart så kommer jag direkt.

Kommunfullmäktige diskuterar som bäst en guldstaty med anledning av din reklam för Nybban. Alla turister som kommer att vilja besöka stan. Nytt fik kommer väl till pass och så kan du flanera bland torghandlarna.

8:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Guldstaty..... det gillar jag! =)

9:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

*vinkar lite å ger mig till känna* Nybrobo juh... :)

12:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fia! Hej!!!!

8:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka