.

Mamselamsen

fredag, november 11, 2005

Nu har jag "mantrat" hela natten....

och fasen vet om det inte hjälpte. Klarade t.o.m. av att hosta idag, utan att "dö" på kuppen. Visserligen tryckte jag jättehårt mot revbenen... men i alla fall.

Har tänkt lite på min introduktion till bloggen... "hitta guldkornen i vardagen". Med tanke på att jag skrivit flera spaltmetrar om mina jäkla revben, borde dom vid det här laget vara av "pure gold". Mmmm.... känns rätt bra att ha gyllene revben. Vilken tur att jag inte har öroninflammation eller nästäppa.

Att-göra-listan idag
-Hämta upp tvätten (Den har vi alldeles glömt bort. Nu har den hängt på tork i fyra dagar)
-Sy gardin till lilla fönstret i tornrummet
-Lyssna färdigt på "Män som hatar kvinnor" (Har somnat hela tiden, trots att den är skitbra)
-Lite fredagspyssel ikväll. (Någon form av fläskfilé a 49:-/kg)

Ja, sen får vi se hur mycket av detta som BLIR gjort.

Over and out/Mamseslamsan

1 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Choritso-korvar...det är gott det, om det är riktigt stora köttbitar i.

9:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka